Miss Sporty Crush On You 061

De laatste lak uit de Crush On You collectie is aan de beurt! De vorige lakken vond ik al helemaal top, dus ik was ook erg benieuwd naar deze! In het potje heeft deze lak een erg aparte kleur!
061In het flesje is dit al een kleur waar je naar blijft kijken. Miss Sporty omschrijft de kleur van deze lak als wijnrood.


Inmiddels ben ik erachter dat Miss Sporty de lakken wel een naam heeft gegeven, alleen staan deze niet vermeld op het flesje. Toch een misser wat mij betreft, een naam geeft een lak net wat meer karakter.


Het kwastje is net als bij de andere lakken uit de collectie iets breder dan normale kwastjes. Dit vind ik erg fijn om mee te lakken. Ook is het wat aan de platte kant en heeft het afgeronde hoekjes. Wat een kleuren zitten er in dat flesje!

IMG_7186IMG_7191Wauw! Wat een kleur! Wijnrood vind ik hem niet. Maar wat is het dan wel? Paarsig? Rood? Ik denk dat de lak het best te omschrijven is als roestig rood/koper. Haha zoiets? Gelukkig zeggen foto’s meer dan woorden! Ook echt weer lekker veel glitters, net als de andere twee lakken uit deze collectie. In het echt vind ik hem nog een stuk mooier dan op de foto’s.
IMG_7195
De Miss Sporty Crush On You lakken hebben een 3D texture effect. Bij deze lak is het ook weer een heel subtiel effect. Het effect is niet zo ruw als bij sommige liquid sand lakken, maar wat fijner van korrel. Ik vind het erg mooi! Deze kleur verleidt je ook echt om er steeds naar te kijken!

IMG_7190

De Miss Sporty Crush On You lakken zijn verkrijgbaar bij Etos en DA voor €1,99. Meer foto’s van de anderetwee lakken vind je hier en hier. Hieronder zie je swatches van alle drie de lakken uit de collectie.


Echt een applaus voor Miss Sporty! Wat een geweldige collectie is dit! Met drie lakken wel wat aan de kleine kant, maar oh zo fijn! Gewoon goed qua dekking, droogtijd en dat soort praktische dingen en fantastisch qua kleuren! Wat is jouw favoriet?

handtekening

15 gedachtes over “Miss Sporty Crush On You 061

  1. Ze zijn mooi! deze vind ik toch wel het mooist

  2. Oh dit zijn wel hele toffe kleuren! Miss Sporty gaat steeds tofferder (uhh dat is vast geen correct nederlands) lakken maken

  3. Deze is ook echt super mooi! Liefs inspiiredbylife

  4. blijf het een mooi effect vinden maar deze kleurtjes spreekt mij niet zo aan op de een of andere manier

  5. Hi dear, you have such a lovely blog and great post, would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back. xoxo

    http://www.love-joice.com

  6. oh die oranje achtige vind ik zoooo mooi!! iedere keer als ik hem geswatched zie denk ik die wil ik, maar onze etos is te klein, moet dus maar even online zoeken!!

Geef een reactie

