Miss Sporty Crush On You 063

Ik heb maar weinig lakjes van Miss Sporty in mijn collectie. Twee, drie misschien een keer vier. Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Crush On You collectie van Miss Sporty, met het welbekende liquid sand effect (3D texture). De eerste die ik heb getest, 063, is amazing!
063

Samen met mijn lieve oud klasgenoten (van de opleiding Woninginrichting & Design) Marianne en Sabine zouden we gister een lekker dagje shoppen in Almere. Vanuit Zwolle zouden we samen verder reizen naar Almere.. Totdat Marianne’s auto niet meer wilde starten! Shit! Dat werd bellen met de wegenwacht en na een klein uurtje wachten zette de vriendelijke meneer van de ANWB een nieuwe accu in haar auto. Om toen nog naar Almere te gaan had niet meer zoveel zin, dus het werd een middagje Zwolle! In Zwolle moest ik even kijken bij de Etos of de nieuwe Crush On You collectie van Miss Sporty er al lag. En ja hoor! Woehoe! Ik had de lakjes meteen al even geswatcht op mijn en Marianne’s nagels en dat zag er veelbelovend uit!


Nummer 063 ziet er lekker feloranje uit in het flesje, met prachtige gouden glitters. Wat ik wel een minpunt vind, dat is de naam. Die is er namelijk niet. Dit mooie lakje heeft alleen een nummer.


Over het kwastje ben ik erg te spreken! Iets breder dan normaal, vrij plat en een beetje afgerond. Het is een fijne nagellak om mee te lakken!
IMG_7150IMG_7152
Wauw! Ik ben zeker verliefd op deze lak! De lak heeft een prachtige kleur oranje en de gouden glitters komen op je nagels fantastisch tot hun recht! Ik draag twee lagen van de lak, maar op mijn ringvinger heb ik een derde laagje aangebracht. Daar zag je nog een klein beetje mijn tip doorheen.
IMG_7164

De textuur is heel fijn, het heeft een licht korrelend effect. Ik vind dit zelf erg mooi, het hoeft van mij niet zo grof. De droogtijd is prima, binnen een paar minuten is de lak al aardig droog. Ik ben helemaal weg van 063 uit de Crush On You collectie! Je koopt hem voor (hou je vast) €1,99 bij Etos of DA!

IMG_7153

handtekening

11 gedachtes over “Miss Sporty Crush On You 063

  1. Jaaa!! 😉
    Erg mooi lakje, vind de subtiele gouden shimmers erdoor ook prachtig 🙂 Hmm moet toch snel weer naar de Etos!

  2. Mooi lakje, en niet duur zeg! Ik vind liquid sand nagellak echt leuk 😀 Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award! 😀 Op mijn blog staat het artikel waarin je naam vermeld staat en wat je moet doen. Veel succes! X

  3. Wauw, prachtige lak! Lijkt precies op OPI’s Jinx.

  4. Wat balen dat de auto van je oudklasgenoot het niet meer deed! Vind het lakje trouwens wel heel mooi! 😀

  5. Heel mooi met dat goud er doorheen! Hij doet mij ook erg denken aan OPI – Jinx.

  6. Pingback: Jaudith | Miss Sporty Crush On You 061

  7. Bij de Etos en DA bij mij in de buurt hebben ze ‘m (nog) niet 😦 Zo mooi, lijkt op Jinx! 😀

Geef een reactie

