Miss Sporty Crush On You 062

Ik kon het niet laten om meteen even de zwarte kleur (062) uit de Crush On You collectie van Miss Sporty te proberen. Ik ben zelf best wel fan van zwarte nagellak, dit staat altijd wel chique vind ik. Ook glitters vind ik tof en ik vind de liquid sand textuur erg mooi. Deze lak combineert alle drie deze dingen!

062

Alle drie de lakjes zijn echt van die heerlijke glitterbommen! De kleur 062 bevat alleen zilveren glitters, en die glitteren je flink tegemoet!

Wat een fijn kwastje hebben deze lakjes toch! Een beetje breder dan normaal, afgerond en vrij plat.

Deze nagellak dekte perfect in twee lagen. Het textuur effect is wat minder aanwezig dan bij de oranje kleur 063, waar het effect ook al fijn was. Je voelt dus heel iets textuur, zelf vind ik het wel mooi zo!
IMG_7173IMG_7175Hij glittert echt zo mooi! Ook bij kunstlicht is dit een prachtige lak om te zien! Hij droogt vrij snel en is makkelijk aan te brengen dankzij de substantie en het kwastje. Met onderstaande close-up wil ik je wat beter laten zien wat het effect precies is. Echt 3D is het niet, zoals Miss Sporty het zelf noemt. Maar het voelt een beetje als heel licht schuurpapier, en bevat dus een hele fijne, korrelige textuur.
IMG_7185

Ik ben weer blown away! Morgenochtend laat ik je de derde lak uit de collectie zien. De Crush On You lakjes van Miss Sporty zijn verkrijgbaar bij DA en Etos voor €1,99!
IMG_7178handtekening

11 gedachtes over “Miss Sporty Crush On You 062

  1. Wauw wat een prachtige lak! Liefs inspiiredbylife

  2. Ah deze is ook erg mooi met die zilvere glitters! 🙂
    Ben erg benieuwd naar de andere, dat was mn favoriet hihi.

  3. Oh wauw wat een mooie kleur! En wat gaaf dat je een soort sand effect hebt. Ik wist niet dat miss sporty zulke lakjes had, ik ga snel even kijken of ze deze nog hebben want hij is echt gaaf.
    Je blog is trouwens heel leuk, ik volg je nu via bloglovin.
    liefs x

  4. wat een geweldig lakje! ik blijft houden van het ‘sand effect’.

  5. Pingback: Jaudith | Miss Sporty Crush On You 061

Geef een reactie

