Hallå Helmer!

Bloggers en nagellakverslaafden hoef ik niet uit te leggen hoe ideaal Helmer is. Het briljante kastje van het geliefde Zweedse warenhuis is ideaal om make-up en (voor mij interessant) nagellak in op te bergen! Inmiddels is mijn nagellak stash verhuisd!
helmer

Op een middag zei ik tegen mijn zus dat ik graag naar Ikea wilde. Ik wilde namelijk een Helmer. Mijn nagellak lag tot nu toe in de lades van een dressoir, maar die plek heb ik nodig voor andere dingen. Mijn nagellak moest dus worden verhuisd. Voordat we op pad zouden gaan richting de Zweedse gehaktballetjes en gratis koffie, liet ik mijn zus online het geniale Helmer kastje zien. Perfect voor nagellak, make-up en ja.. eigenlijk voor van alles! Mijn zus herkende het kastje meteen. Ze had er namelijk één thuis staan, ongebruikt!  Geen tripje naar Ikea dus, maar wel een Helmer kastje voor mij! Jippie!

Om mijn lakjes een beetje een stabiel plekje te geven, kocht ik twee rollen anti slip. Dit knipte ik op maat en legde ik in de lades. IMG_6952
En de lakjes konden verhuizen! Hieronder zie je een aantal van de nieuwe bewoners van Helmer.

Ik twijfelde, alle lak in twee lades of toch de lakken verdelen over de lades. Ik heb voor dat laatste gekozen, zodat er nog ruimte is voor uitbreiding ;). Voorin heb ik dus lakjes staan, daarachter basecoats, topcoats, nail art spullen en andere prullaria.
IMG_6962Ik lakte de labels met de kleuren die in de desbetreffende lades zitten. Dat werkt erg handig moet ik zeggen!
IMG_6975Zo! Met labeltjes en al! Een klein nadeel aan het kastje is dat bijvoorbeeld lakken van Bourjois er niet rechtop in passen. Ook potjes nagellakremover passen er niet in, dus deze hebben bij mij een ander plekje gekregen. Ik ben erg blij met het kastje! Thanks sis!

IMG_6978
Wat heeft jullie voorkeur, nagellak in een rek of een kastje?
handtekening

14 gedachtes over “Hallå Helmer!

  1. Mooie foto’s, vooral die laatste! En wat handig dat je de kaartjes hebt gelakt, vind het er erg vrolijk uitzien 😉 Helmer is ideaal en ik moet nodig ook iets aanschaffen want ik heb mijn stash deels in een rekje staan en deels in een grote opbergmand en uh deels in een paar laadjes.. ja niet erg tactisch 😉

  2. Ik vind een rek mooier, maar ik heb beide haha! Toen mijn rek (Kunnen 180 a 200 lakjes in) helemaal vol zat was ik verder gaan bouwen in laatjes 😄 Heb alleen geen helmer maar een andere ikea ladenkast!
    x

  3. Ik moet ook echt aan een Helmer… Ik heb nu zo’n klein lade kastje van Ikea, maar daar past niet alles meer in! 😦

  4. Die kleurkaartjes zijn echt leuk/slim! Ik heb dit kastje ook, alleen ik heb hem volgestouwd met zonnebrillen en andere accesoires :’)

  5. Wat leuk zo met met die labeltjes een een heel handig kastje. Ik heb mijn stash in een nagellakrek

  6. Geweldig! Die labels op de lades maken het helemaal af.

  7. wat leuk zo met die gekleurde kaartjes aan de voorkant, zelf heb ik de wielen er wel afgelaten, die vond ik zo irritant!

  8. heb mijn lakjes op merk in opberdozen omdat ik geen plek heb voor Helmer. Grappig te zien dat je ook ee stipje op de dop zet.

  9. Wat suoer slim zeg met die labeltjes, en ziet er ook nog eens heel leuk uit!

  10. Oeh, wat slim van die labetjes! En het ziet er ook nog eens tof uit!

  11. Gefeliciteerd! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! In mijn laatste blogpost kun je meer informatie vinden. Liefs en een fijne dag! X

  12. Leuk en bekend kastje! Handig dat je het zo gemarkeerd hebt!

Geef een reactie

