You’re my butterfly nail art

Op internet had ik al wel eens foto’s voorbij zien komen van nail arts geïnspireerd door vlinders. Ik vond het er altijd tof uit zien, maar had het zelf nog nooit geprobeerd. Met de deuntjes van Butterfly van Crazy Town op de achtergrond, ging ik aan de slag.

IMG_7075

Voor deze nail art gebruikte ik de volgende lakken:
Catrice 05 Earnie & Birdy
MNY 342
Essence 114 Fame Fatal

Met deze lakken maakte ik een ombre effect. Wil je weten hoe ik dit aanpak? Kijk dan even hier en hier.
IMG_7024Niet zo geslaagd, hij ziet er erg grof uit. Maar gelukkig komt er nog een nail art overheen!

De zwarte omlijning ging nog niet zo soepel als ik had gehoopt, maar hey voor een eerste keer best aardig toch?
Nog wat witte stippen erbij en deze nail art is af!

IMG_7055
Wat vind jij van deze vlinder nail art?

IMG_7051
IMG_7077

handtekening

14 gedachtes over “You’re my butterfly nail art

  1. Yeah, Crazy Town! Haha nu zit ik ook met dat nummer in mijn hoofd 😉
    Vind je nailart heel tof gelukt! Wil ik ook altijd nog eens proberen, erg leuk met ombre ook.

  2. Super leuk! Wil ik ook nog eens gaan proberen

  3. wauw dat heb je super mooi gedaan! Liefs inspiiredbylife

  4. wauw dat heb je onwijs gaaf gedaan! Mooie kleuren heb je ook gebruikt

  5. Die gradient is ontzettend mooi geworden en die zwarte lijnen zijn perfect hoor!

  6. Wauw heel mooi gedaan ook met die gradient!
    x

  7. Wow crap, het gradient effect is echt top! Het is wel goed gelukt hoor, helemaal met de strepen van de vlinder eroverheen. ^^

Geef een reactie

