Free as a Bird Nail Art

Jammer genoeg heb ik de afgelopen dagen veel meer aandacht aan mijn studieboeken gegeven, dan aan mijn nagels. Met tentamens op de loer krijgen heb ik wat minder tijd voor mijn nagels dan normaal. Ik deed mijn best om een leuke nail art te bedenken, die niet te veel tijd kost om te maken! Kijk je mee naar de vogeltjes die ik heb gemaakt?

IMG_6703

Ik had nog geen idee wat ik wilde maken en zocht in mijn stash naar een mooi lakje. Daar kwam ik Dirty Berry tegen! Ja, dat wordt hem!

Dirty Berry is een blauw/paarse lak van Catrice met holografische glitters. Helaas is hij niet meer te koop. De zon kwam ook even langs om te laten zien hoe mooi Dirty Berry is in het zonlicht.

Genoeg gezwijmeld. Tijd voor de nail art. Ik zit de laatste paar dagen vooral veel binnen, omdat ik druk ben voor mijn studie. Als ik dan naar buiten kijk zie ik vrolijke vogeltjes langs vliegen en dan denk ik.. zucht.. was ik maar zo vrij als een vogel. En zo kwam ik op het idee voor deze nail art!
IMG_6706Op mijn duim is een vogel op een takje te zien.
IMG_6728Mijn wijsvinger is voorzien van een vogelhuisje.

IMG_6709Op mijn ringvinger slaat een vogel zijn vleugels eens lekker uit.

IMG_6711
En op mijn pink zie je in de verte twee vogels fladderen.
Voor de rust heb ik mijn middelvinger vrij gelaten. Een nail art die niet te veel tijd inneemt,  maar toch een leuk resultaat geeft! Wat vind je van mijn nail art?

IMG_6715

IMG_6745

handtekening

26 gedachtes over “Free as a Bird Nail Art

  1. Ah wat leuk bedacht! Dirty Berry is ook echt een prachtige lak!

  2. wauw, Leuk bedacht. Die vogeltjes zijn heel mooi geworden

  3. Wat leuk!
    En Dirty Berry is zooo mooi! Ben blij dat ik hem heb hihi.

  4. Wat super gaaf gedaan! En wat zijn je nagels lang, wow 😀 Dirty Berry heb ik zelf ook, vind het nog steeds een erg mooi lakje 🙂

  5. wat een gave basis lak heb je gebruikt daarnaast vind ik de vogeltjes en de rest erg gaaf gelukt!

  6. Oh, wat gewelsig gedaan! Superschattig! En dit lakje is ook een perfecte basis voor de nail art.

  7. Dirty Berry is zo’n mooie lak.. ik doe hem het liefste op wanneer de zon lekker fel schijnt. Echt jammer dat deze uit de collectie is. Verder vind ik je nailart ontzettend goed gelukt!

  8. Onwijs leuk en mooi gedaan!
    Ik ben voor het eerst op je blog en enorm verrast door de mooie nailarts 🙂

  9. Heel leuk bedacht!
    je vogel is echt mooi gelukt.x

  10. Wat knap dat je zo fijntjes kan werken! Ik zit in hetzelfde schuitje, leren leren en leren

  11. Erg leuk! ik heb je genomineerd voor Liebster Award! kijk op mn blog voor de vragen 🙂

    Liefs x

  12. Ik heb Dirty Berry ook!!! Hij is echt suuuuper mooi <3, één van mijn favo lakjes

  13. Ik dacht eerst dat het een patroontje of nagelstickers waren, maar nee dus! Echt mooi dat je dit kan maken! 😮

Geef een reactie

