Car inspired nail art: BMW i8

Tja, als het merk waar ik weinig voor voel mooiere dingen laat zien dan Audi, dan verdient het een plekje op mijn nagel. De BMW i8 is echt een prachtige auto en daarom heb ik een nail art aan hem gewijd. Kijk je mee hoe ik zijn speelse lijnen overbreng op mijn nagels?IMG_6627

De BMW i8 is een plug-in hybride sportwagen. Dat klinkt best cool. Maar zijn uiterlijk, dat is pas echt cool! De BMW is lekker gedurfd vormgegeven en zit vol met spannende lijnen.

Bron foto’s: BMW

Ik begon met matzwarte nagels. Oké eigenlijk is de i8 niet mat zwart afgebeeld, maar dat vond ik gewoon vet. Ik heb ook niet voor een saaie zilvergrijze kleur gekozen om mee te combineren, maar een iets spannendere glitterende zilverkleur.
IMG_6575
Laat ik beginnen met wat ik op mijn duim maakte. De lijn die op de zijkant van de i8 te zien is heb ik op mijn duim gezet.
duim

Mijn wijs- en middelvinger vormen samen de bijzondere bips van de BMW.
wijs middelOp mijn ringvinger staat het BMW logo. Dat vond ik als Audifiel lastig, maar goed hij staat er. Puur en alleen voor deze mooie i8.

ring

Tot slot staat op mijn pink het i8 logo.
pinkHieronder zie je het totale resultaat van mijn BMW i8 nail art! Wat vind jij van de nail art en bijbehorende auto?
IMG_6656

handtekening

20 gedachtes over “Car inspired nail art: BMW i8

  1. Wat ben je toch ontzettend creatief! Echt top.

  2. Super leuk gemaakt! Het logo is echt mooi geworden

  3. Enorm gewaagd maar super origineel! Ik hou van auto’s en nail art en jij hebt ze gecombineerd. Ik ben fan!

  4. Wauw, prachtig joh! Haha, schitterend het logo van BMW, maar ook hoe je de achterkant van de auto erin hebt verwerkt. 🙂

  5. Heel tof gedaan weer! Prachtig en orgineel, love it!

  6. Oeh, deze vind ik echt zo tof gedaan! Love it!

  7. Wauw, dit is echt enorm gaaf bedacht en heel goed uitgevoerd 😀
    leuke blog heb je!

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

