Pretty in Pink nail art

Ik had zin in een lief babyroze kleurtje op mijn nagels, maar dan wel met een stoere twist. Zo kwam ik op de volgende nail art..
IMG_6557

Ik begon met het lakken van mijn nagels met Rimmel 262 Ring a Ring O’Roses. Wat een schattig kleurtje is dat! Ik heb hier twee lagen van gebruikt.

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met plakband. Deze nail art is heel goed te maken, echt easy! Ik pakte Essence 04 Super, Man! om een sparkly zilveren vlak te maken op mijn nagel. Plak altijd eerst even het plakband op je hand voordat je het op je nagels plakt. Anders plakt de plakband nog zo erg dat je de nagellak eraf trekt. Plakkerdeplak plak.
silverOeh, kijk naar het resultaat hiervan. Dat vind ik al best pretty! Wat is het Essence Super, Man! lakje toch mooi!


Nadat dit gedroogd was heb ik hetzelfde trucje in spiegelbeeld toegepast en nu met een zwarte lak gelakt. De zwarte lak die ik gebruikte is 133 van Miss Sporty.

blackEn dat was het al! De nail art is zo gepiept, alleen het drogen tussendoor duurt even. ‘Gelukkig’ had ik genoeg te doen tussendoor, zoals tentamens leren en portfolio’s maken.  Wat vind jij van de nail art?

IMG_6547

handtekening

21 gedachtes over “Pretty in Pink nail art

  1. Wow! Heel stoer en erg tof gedaan! Vind het echt een mooie nail art

  2. Mooi kleurtje van Rimmel hé, draag hem ook vaak!
    En mooie nailart, vind hem heel strak gedaan.

  3. Netjes gedaan hoor, ziet er mooi uit. Al zou ik zelf gewoon alleen voor de roze kleur gaan haha, ik hou wel van dat lieve meisjesachtige. Ik kom nu voor het eerst op je blog en moet gelijk aan mijn vader denken: hij is ook HELEMAAL verzot op audi ;p!

    Liefs Rosie

  4. Mooi gemaakt en ja wat is super, man mooi he ik blijft er de hele tijd naar kijken nu ik het op heb. gafe nail art zo

  5. Superleuk! En die roze kleur is inderdaad geweldig.

  6. Wat een mooie roze kleur en wat een prachtige lange nagels heb je!

  7. WAUWIE, heel erg mooi! Dit ga ik ook een keer proberen 😀

Geef een reactie

