Simpele nail art met striping tape

Mocht het je nog niet eerder zijn opgevallen, ik ben gek op striping tape. Het verveelt nooit, omdat je er altijd weer net iets anders mee maakt. Vandaag weer een simpele nail art met behulp van striping tape!
IMG_5640

IMG_6269Bij deze nail art heb ik gebruik gemaakt van W7 98 Salt ’n Pepper en Rimmel 330 Posh Pink. Ik begon met twee lagen van Salt ’n Pepper.

Ik blijf Salt ’n Pepper een hele gave lak vinden, die ik veel te weinig gebruik! Het leek me een ideale lak voor een striping tape nail art. Als je geen striping tape hebt, kun je ook gewoon plakband gebruiken. Als je het plakband in meerdere banen knipt dan krijg je wel dikkere lijnen dan met striping tape, maar ook dat is mooi!

Het leuke aan striping tape vind ik dat je er oneindig mee kunt spelen. Ook deze keer heb ik gewoon willekeurig striping tape aangebracht op de (inmiddels droge) W7 lak.
Vervolgens bracht ik een dikke laag Posh Pink erover aan en trok ik de stukjes tape eraf (onthoud de volgorde!).


Snel en simpel, maar leuk! Hier vind je een uitgebreidere uitleg van hoe je striping tape kunt gebruiken. Gebruik jij wel eens striping tape?
IMG_6275

handtekening

16 gedachtes over “Simpele nail art met striping tape

  1. Wat een onwijs leuke combi! Dat lakje van w7 is ook gaaf!

  2. Leuk resultaat! Ik ga binnenkort ook eens met de striping tape spelen.

  3. Wat een toffe nail art! En de lak van W7 ziet er echt zo tof uit!

  4. Super gaaf gedaan! Die eerste nagellak is mooi zeg!

  5. Dat roze lakje van Rimmel is toch wel heel mooi…. Misschien moet ik ook nog maar even naar de Action! Leuke nail art, gaaf op zo’n W7 lakje!

Geef een reactie

