Swatch: Essence 03 Power Girl

Een nagellak met oil slick effect. Damn, dat doet mij denken aan auto’s en dan wil ik het hebben natuurlijk! Kijk je mee naar Power Girl uit de Superheroes collectie van Essence?
IMG_6423

Zoals ik al zei viel ik voor het ‘oil slick effect’, omdat mij dit doet denken aan auto’s. Essence beschrijft de lak zelf als een kameleon lak die wisselt tussen turquoise en violet.


Oeh wat ziet hij er lovely uit in het flesje!
IMG_6419Je ziet inderdaad een mooie overgang van blauw naar paars, maar turquoise dat zie ik niet hoor Essence. De lak dekt erg netjes en ik draag op de foto’s dan ook twee laagjes. De lak heeft een normale kwast, net zoals de Essence Super, Man! lak.

Het is moeilijk om de lak goed op de foto te krijgen, maar de kleur varieert inderdaad tussen blauw en paars. Ik vind hem zo mooi!! Hij lakt wel een klein beetje streperig, dit zie je vooral ’s avonds. Gelukkig is dit zo minimaal dat het wat mij betreft niet uit maakt.
IMG_6433Essence 03 Power Girl met zijn oil slick effect is echt een lak voor mij. Als ik een link zie tussen nagellak en auto’s, dan ben ik al helemaal happy. De lak ziet er prachtig uit en het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat hij ietwat streperig lakt. Power Girl komt uit de Superheroes collectie van Essence en is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,99. Wat vind jij van deze lak?
IMG_6434

handtekening

12 gedachtes over “Swatch: Essence 03 Power Girl

  1. Bijzonder kleurtje, denk dat ik die ook meeneem straks!

  2. Waw, hele mooie kleur, spijtig van het moeilijk lakken

  3. Ah vind dit toch wel een erg gaaf lakje!! 🙂

  4. mooie kleur en wauw wat heb jij een lange nagels. Hoe hou jij ze zo lang zonder dat ze beginnen te scheuren?

    • Nou het is maar goed dat je mijn rechterhand niet ziet 😉 Daar zijn nu twee nagels van ingescheurd. Meestal gebruik ik wel een nagelverharder, maar zelfs dan scheuren ze nog regelmatig in. Ik zoek nog naar het wondermiddel! 🙂

  5. Deze vind ik zo enorm mooi! Ik zal komende week eens gaan kijken of ik hem ergens kan scoren, al vrees ik het ergste!

  6. Wat een prachtige kleur, dat heeft essence weer goed voor elkaar!

  7. Had ook zo’n duochrome lak, maar die dekte nauwelijks. Deze is echt gaaf!

  8. Pingback: Jaudith | Oil Effect Rhinestones

Geef een reactie

