Swatch: Essence 04 Super, Man!

De Superheroes collectie van Essence is nog maar net uit. Ik ben snel naar Kruidvat gegaan en nam de Holo Effect lak genaamd ‘Super, Man!’ mee.ย IMG_6360

Naast Super, Man! nam ik nog een andere lak mee en de nagellak remover uit de collectie, die komt vanmiddag online.


Ik vind het logo van ‘Superheroes’ zo leuk op het flesje! Mijn verwachtingen waren niet super hoog. Ik verwachtte niet de beste holografische lak die je ooit hebt gezien, maar een leuke lak met een holo effect (kijk, zo heet hij ook nog eens). Het potje glittert in elk geval al lekker!
IMG_6353De lak heeft een normaal kwastje, niet te breed en niet te dun. De lak heeft een prettige, dunne substantie waar je makkelijk mee kunt lakken.
IMG_6358Ik bracht twee lagen aan van de lak. Het heeft een heel mooi effect! Zoals ik dacht niet extreem holografisch, maar heel mooi subtiel! ’s Avonds bij kunstlicht is het helemaal een gave glitterbom!

IMG_6365

Een klein nadeel is misschien dat je met twee lagen soms je tips er nog doorheen ziet. Het is een beetje afhankelijk van je smaak of je dit een probleem vindt, maar een derde laagje lak lost dit snel op!

IMG_6373Ik ben heel blij met het lakje! Mijn zilveren lakjes waren bijna op en dit is een prachtige zilveren lak met een gave extra: holo!! De Essence 04 Super, Man! lak uit de Superheroes collectie is verkrijgbaar bij Kruidvat voor โ‚ฌ1,99! Heb jij al iets uit de Superheroes collectie? Zo niet, wat staat op jouw verlanglijstje?
IMG_6392

handtekening

24 gedachtes over “Swatch: Essence 04 Super, Man!

  1. Oh wow dit had ik niet verwacht! Voor mijzelf zou ik hem te heftig vinden, maar voor anderen wel heel tof!

  2. die vind ik echt mooi ๐Ÿ˜€ ook maar ff na de kruidvat van t weekend

  3. Wat heb je toch een mooie, lange nagels! Heb mijne nu maar wat ingekort ๐Ÿ˜‰
    Mooi lakje ook, shiny!

  4. Wauw deze is echt super! In eerste instantie leek het me niets maar hij is geweldig mooi!

  5. Mooie glitter heeft dit lakje! Liefs inspiiredbylife

  6. Ik vind hem wel mooi maar weet nog niet zeker of ik deze meeneem.

  7. Mooi! Ik was echt al tijden op zoek naar een echte zilveren glitternagellak!

  8. Ik vind de kleur heel mooi omdat het net iets meer is dan een gewone zilveren glitterlak! (:

  9. Wow, wat een mooi lakje! Dat word snel aan het shoppen haha

  10. wat een gaaf lakje, zitten mooie kleine glittertjes in

  11. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 03 Power Girl

  12. Pingback: Jaudith | Pretty in Pink nail art

  13. Pingback: Jaudith | Opel ADAM Nail Art

Geef een reactie

