Essence 01 Fantastic Girl nagellak remover

Eerder vandaag liet ik je al een lakje uit de Essence Superheroes collectie zien. Nu is het tijd voor de wel heel bijzondere nagellak remover!IMG_6395


Heel bijzonder? Een nagellak remover? Yup. Deze nail polish remover heeft namelijk een jelly substantie en glitters! Woehoe, glitters!
IMG_6401
De roze nagellak remover bevat 150 ml en is zo leuk om te zien!

De remover heeft een smalle opening, dit is veel fijner dan zo’n grote opening! Door in de fles te knijpen kun je de hoeveelheid prima doseren.
IMG_6404Met de hoeveelheid op bovenstaande foto heb ik 3 nagels schoon kunnen maken. Deze nagels waren gelakt met Super, Man! van Essence. Ik vind het heel erg fijn dat er niet zo’n enorme stink walm vanaf komt, zoals bij de meeste nagellak removers wel het geval is. Dat vind ik dan ook het allergrootste voordeel van deze remover! Ik heb wel het idee dat je hier iets meer van moet gebruiken dan van gewone nagellak remover. De glitters zijn heel schattig, maar belanden wel op je nagels. Gelukkig zijn het er maar een paar!

Al met al dus een prima nagellak remover met een leuk uiterlijk en zonder de extreme geur! De Fantastic Girl nagellak remover uit de Essence Superheroes collectie is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,99.

handtekening

7 gedachtes over “Essence 01 Fantastic Girl nagellak remover

  1. Dit lijkt mij ook een super fijne nagellak remover! liefs inspiiredbylife

  2. Lijkt me erg fijn! Hier heb ik de superheroes collectie nog steeds niet kunnen spotten helaas!

  3. Het is in ieder geval echt superspeciaal en origineel, alleen daarom al zou ik het willen hebben, maar dat de glitters op je nagels blijven en je die er dan nog eens moet afhalen, haha dat gaat te ver 😉

Geef een reactie

