Oud & Nieuw Nagels

Het eind van 2013 nadert nu wel heel snel! Een perfecte gelegenheid om je nagels voor te lakken! Kijk je mee wat ik ervan heb gemaakt?

oud en nieuw

Ik begon met knalblauwe nagels. Ik was namelijk van plan om een totaal andere nail art te maken, tot ik op de kalender keek en besefte dat 2014 wel heel dichtbij komt!
IMG_6279
Ik besloot dus maar om van deze blauwe nagels een feestelijke oud & nieuw nail art te maken.
duimIk begon met mijn duim, daar maakte ik ‘2014’ op. Om het nog wat extra op te laten vallen maakte ik een soort vuurwerk eromheen met donkerblauw en wit. Natuurlijk moet het glitteren, dus gebruikte ik een glitter striper van Essence over de strepen heen.

ringvingerOp mijn wijs- en middelvinger wilde ik vuurwerk! Alleen hoe maak je dat.. Ik heb een poging gedaan door een rhinestone in het midden te plaatsen en daaromheen strepen te maken. Ook deze strepen trok ik over met glitters.
pinkIk zag bij diverse andere nail arts champagneglazen voorbij komen en dat wilde ik ook! Ik vulde het glas met glitters en liet er wat bubbels uitkomen. Mijn ringvinger wilde ik weer lekker volplakken met rhinestones, zoals ik laatst ook deed bij een zwart met zilveren nail art. Ik laat je hieronder zien hoe ik dit heb gedaan.

collageIk leg een flinke hoeveelheid rhinestones klaar, zet een bakje water neer en pak een dottingtool. Ik doe een lekker dikke laag nagellak op waar ik de steentjes makkelijk in kan drukken. Je kunt dan ook beter geen nagellak gebruiken die snel droogt. De dottingtool doop ik kort in het water, daarna pak ik een rhinestone. Het steentje blijft kleven aan de dottingtool dankzij het water. Dan druk je hem op je nagel. Dat valt best mee toch? Goed te doen! Ik lakte mijn nagel steeds een klein stukje verder zodat ik steeds natte lak had om de steentjes in te drukken. De vorige keer plaatste ik de steentjes dicht op elkaar, deze keer wilde ik iets meer ruimte tussen de steentjes laten.


Hieronder zie je het eindresultaat van mijn Oud & Nieuw nagels! Wat draag jij vanavond op je nagels? Veel plezier allemaal!
IMG_0386

handtekening

17 gedachtes over “Oud & Nieuw Nagels

  1. ziet er goed uit meis
    liefs en alvast een fijne jaarswisseling x

  2. Jou nagels zijn klaar voor een feestje vanavond 😀 !

  3. Heel leuke nailart!
    Alvast een gelukkig 2014!
    x

  4. Wauw, super leuk gedaan!
    & alvast een schitterend 2014 toegewenst!

  5. Alweer die geweldige steentjes!!! Zo mooi! Je andere nagels zijn ook prachtig geworden.
    Fijne jaarwisseling!

  6. ik vind het vuurwerk supergoed gelukt! heel mooi

  7. Super mooie nagels heb je gemaakt :D! gelukkig nieuwjaar!x

  8. Heel gaaf! ik zou t geduld niet hebben gehad voor die rhinestone nagel.xx

  9. Echt leuk vooral die met de glitter steentjes 🙂

Geef een reactie

