De Beste Bolides van 2013

Het eind van het jaar komt snel dichterbij. Tijd om de auto’s die dit jaar mijn hartje sneller deden kloppen aan je te laten zien. Ik presenteer: de beste bolides van 2013 volgens Jaudith!

beste bolides



BMW i8

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Serieus? Begin ik gewoon met BMW? Ja, echt waar. Ik ben niet snel fan van BMW, qua uiterlijk doet het mij meestal niet zoveel. De 1-serie daar krijg ik echt de kriebels van met die rare hangbuik. Maar een duurzame sportauto, dat klinkt goed! Lief voor het milieu en een bruut uiterlijk. Het is echt waar, deze BMW vind ik prachtig!



Subaru Levorg

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dat je van de Subaru niet meteen zo onder de indruk bent als van de BMW i8 vind ik heel begrijpelijk. Misschien doet deze auto je zelfs wel helemaal niets, zelfs daar kan ik in komen. Heel bijzonder is hij namelijk niet, maar ik vind hem gewoon mooi. Daarnaast heb ik sowieso een beetje een zwak voor Subaru. Met die lekkere luchthapper verdient hij een plekje tussen de beste bolides van 2013 (volgens Jaudith uiteraard).



Volvo Concept Coupé

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Van mij mochten ze deze bloedmooie Zweed meteen op de markt brengen, maar helaas blijf dit bij een concept. Deze Concept Coupé laat zien waar Volvo heen gaat qua design en dat is niet bepaald mis. Ik zou alleen al vallen voor die pook gemaakt van kristalglas. Echt een beauty.



Opel Monza

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De Monza is nog verre van perfect, maar toch een erg gave auto met een gedurfd design. Ik besprak de Monza (en de i8 ook trouwens) al in het artikel met de hoogte- en dieptepunten van de IAA 2013. Nog steeds vind ik de bips niet mooi. Zijn bips loopt een beetje omhoog en dat doet het uiterlijk geen goed wat mij betreft. Dus even die bips wat aanpassen en er staat een prachtauto.



Jaguar F-Type Coupé

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dat geluid in het filmpje: kippenvel! Mooier én goedkoper dan de F-Type cabrio is deze dichte versie, de F-Type Coupé. Echt een droomauto die op een poster boven je bed hoort te hangen. Of beter nog, die in je garage zou moeten staan. De F-Type Coupé (340 pk) kost €85.800,-. Mocht je dit kunnen betalen, dan ga je natuurlijk voor de F-Type R Coupé met 550 pk voor €148.700,-. Hm, ik ga nog even zwijmelen bij de foto’s.



Mazda 3

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ook nog iets betaalbaars in mijn lijst: de Mazda 3. De hatchback vind ik het leukst, maar ook de sedan ziet er qua looks prima uit! Tot nu toe lees ik veel goeds over het rijgedrag van deze Mazda en bovendien is het nog een mooierd ook. Veruit de goedkoopste uit mijn favorietenlijst begint bij een prijs van €22.190,-.



Mercedes SLS AMG GT Final Edition

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Dit moet veel autoliefhebbers pijn doen. Dit is de allerlaatste editie van de SLS AMG. Als ik drie ton had liggen dan werd één van de 350 exemplaren van de Mercedes SLS AMG GT Final Edition van mij. Bomvol met carbon, heerlijk! Jammer dan weer dat de motorkap niet van echt carbon is..  Helaas betekent deze mooie wagen het einde van het SLS AMG tijdperk.


Wat is volgens jou de beste bak van 2013?

handtekening

2 gedachtes over “De Beste Bolides van 2013

Geef een reactie

