Swatch: Rimmel 340 Marine Blue

Laatst kocht ik een aantal Rimmel lakken bij de Action. Vandaag laat ik de swatch van Marine Blue aan je zien.

rimmel

Rimmel 340 Marine Blue zit in een vierkant flesje met 13,3 ml nagellak, lekker veel!


De kleur zit echt precies tussen blauw en groen in, ik vind hem er erg mooi uit zien! Er zitten prachtige shimmers in de lak.

Oh man wat een lekker breed kwastje. Lakken gaat zΓ³ soepeltjes, heel fijn na het Barry M drama van gisteren. De lak heeft een goede substantie en is heerlijk om mee te lakken. Marine Blue dekt in twee lagen. De droogtijd is normaal.

Op mijn nagels ziet de lak er ook erg mooi uit. De kleur vind ik wel lastig qua kleding en nail art combinaties, maar dat maakt hem juist ook wel bijzonder. Ik kocht Rimmel 340 Marine Blue bij de Action voor €2,29. Ik ben er erg blij mee, een kwalitatief goede lak voor een mooie prijs. Wat vind jij van de kleur?
IMG_6246

handtekening

29 gedachtes over “Swatch: Rimmel 340 Marine Blue

  1. Heel mooi kleurtje! Is de nagellak nog verkrijgbaar bij de Action ?

  2. wat een mooi lakje zeg! Je hebt je nagels ook goed verzorgd etc! Dat vind ik wel altijd best belangrijk als je je nagels fotografeert want soms zie ook ook van die nagels met velletjes en afgebeten BLEGH je snap me denk ik wel haah! Maar mijn complimenten πŸ™‚

  3. Een gewone blauwe kleur, niet erg speciaal maar zou ik zeker vaak dragen met denim/jeans!

  4. Mooi lakje! bij mijn action zag ik helaas geen rimmel lakken.xx

  5. Mooi kleurtje! En wat heb je geweldige nagels zeg!

    X

  6. Mooi kleurtje! En wow, je hebt echt lange, mooie nagels!

  7. Oooh geweldige kleur en mooie nagels heb je zeg!

  8. oh my wat heb jij prachtige nagels, jaloers tot en met!

  9. Ik heb ‘m ook kunnen scoren bij de Action!!

  10. Hij is erg mooi, heb ‘m bij mijn zus opgedaan!

  11. Heel mooi lakje! Bij onze Action hadden ze van deze lijn van Rimmel alleen een barbieroze kleurtje.

Geef een reactie

