Barry M Sequin Nail Effects Pink

Barry M Sequin Nail Effects in de kleur Pink. Zó onwijs mooi in het flesje. Maar wat doet het op mijn nagels?barry m

Wat wilde ik dit lakje graag proberen!

Kijk hem nou in het potje, zo mooi! Lekker babyroze en bomvol met glitters. De glitters in de lak zijn zilver, rood, blauw en groen. Het kwastje is erg dun, dit vind ik normaal niet zo prettig werken. Maar het is niet het kwastje dat deze lak onprettig maakt..

Tijd om te lakken. Dit is by far de meest vreselijke lak waar ik ooit mijn nagels mee heb gelakt. De lak zit vol met glitters en hier valt heel moeilijk mee te lakken. Er ontstaat een rare bobbelige textuur op je nagel. Misschien doet een tweede laag wonderen?

IMG_6166Nee. In het echt leek het nog wel oké, maar nu ik het terug zie op foto’s is het echt een rommeltje. Zo jammer! Dit had echt een gave lak kunnen zijn. Wat ik ook lelijk vind is de textuur op mijn nagels, erg onregelmatig en het voelt onprettig. Dit terwijl ik heel hard mijn best heb gedaan om nog een beetje netjes te lakken.

Wat zonde. Dom ook van mij, ik had voor het kopen van de lak snel swatches opgezocht. Op Google zag dit er best oké uit, maar dan zie je het niet van dichtbij.

Het is het gewoon niet. Ik wil het zo graag mooi vinden, maar het lukt niet. Misschien doet een topcoat wonderen?
IMG_6181Ook niet. Like I said: they should be called Sequin Fail Effects. Hebben jullie misschien leuke ideeën wat ik met deze lak zou kunnen doen? En dan bedoel ik niet op 1 januari er een rotje in afsteken haha ;).
IMG_6176

21 gedachtes over “Barry M Sequin Nail Effects Pink

  1. Oh wat een bizar effect! Heel raar en hobbelig..
    Misschien wel leuk met een rotje: al die glitters in de lucht 😉

  2. Ik wilde dit lakje eigenlijk ook hebben, tot ik reviews had opgezocht. Ben blij dat ik ‘m links heb laten liggen.

  3. In het flesje ziet het lakje er prachtig uit, maar op je nagels geeft het inderdaad een heel raar effect. Zo jammer!

  4. Jammer dat die zo’n raar effect geeft, want het kan best een prachtig lakje zijn! Liefs inspiiredbylife

  5. Spijtig! De kleur leek me zo schattig. Ik zou zeker proberen om maar één laag aan te doen, en dan misschien een matt top coat erover? 😮

  6. Oei oei oei, wat is dat zeg… Dat ziet er inderdaad niet uit 😦

  7. Dat is jammer, maar ik ben sowieso niet zo van de glitters.. Trouwens jij hebt prachtige lange nagels!

  8. Jammer dat het op de nagels niet zo mooi uitpakte!

  9. Hmmm jammer zeg! Dat had ik niet verwacht. In het flesje zag dit lakje er super mooi uit! Misschien dat een topcoat het nog iets mooier kan maken?

  10. Oh bah, dit ziet er gewoon vies uit. Net of je iets op je nagels hebt dat niet meer goed is…
    Jammer, want in het flesje ziet het er zo veelbelovend uit…

  11. Oh god, wat jammer dat hij tegenvalt. Hij leek me juist zo leuk, niet dus!

Geef een reactie

