Audi Tiramisutaart

Ik móet eventjes mijn creatie van deze kerst aan jullie laten zien :D! Zie hier, mijn Audi tiramisutaart!
1538775_642795659096055_1989021168_n

Dit jaar was ik verantwoordelijk voor het toetje. Misschien komt deze taart je bekend voor, hij stond namelijk in de Allerhande laatst. Ik gok dan ook dat wel meer mensen deze taart op tafel hebben zien staan tijdens kerst ;). Het recept kun je hier vinden.

Oké die chocolade druipers gingen niet zo soepel als gedacht ;).

In 2013, het jaar van de selfie, kon een selfie met de taart natuurlijk niet ontbreken! Ook dekte ik de tafel, lekker kerstig toch?

Hebben jullie ook allemaal genoten van kerst?
handtekening

3 gedachtes over “Audi Tiramisutaart

  1. Ah géweldige taart zeg!! Oh ziet er echt heerlijk uit haha.
    En leuk gedekt ook, echt kerstig 🙂

Geef een reactie

