NOTD: Black & Silver

Zwart & zilver, wat is dat toch een heerlijke combinatie. Deze nail art maakte ik voor kerst en draag ik nu nog!
notd

Ik had geen idee wat ik aan wilde doen voor kerst, en daarom leek het mij handig om kleuren te gebruiken in mijn nail art die goed te combineren zijn. Zo kwam ik uit bij zwart en zilver. Bij het kerstdiner wilde ik dat mijn nagels lekker zouden glinsteren en daarom heb ik ervoor gekozen om mijn ringvinger volledig vol te plakken met rhinestones!
IMG_6068

Lekker opvallend! De andere nagels wilde ik iets rustiger houden. Daarbij maakte ik een glitter gradiënt, net zoals je bij mijn andere glitter gradiënt nail art deze week zag.

Om ook nog een beetje kerst aan deze nail art toe te voegen plaatste ik twee sterretjes studs op mijn duim.

IMG_6065

Lekker shiny! Wat vind jij van deze nail art?
IMG_6074

handtekening

18 gedachtes over “NOTD: Black & Silver

  1. Wauw, gaaf met al die studs! Ben je wel even mee bezig geweest? 😉

  2. Wat een geweldige art heb je weer gemaakt, ik vind het er stoer uitzien. Liefs inspiiredbylife

  3. Zo cool met die studs en glitters! Heel gaaf!

  4. Heel gaaf gedaan met die glitters en dan 2 accent nagels :d
    x

  5. Heel gaaf! Vooral die nagels met sterren zien er stoer uit. I like!

  6. Wow, je ringvinger is wel heel erg gaaf geworden!!!

  7. Heel mooi gedaan, die rhinestones zijn prachtig, volledig op één nagel!

  8. Pingback: Jaudith | Oud & Nieuw Nagels

Geef een reactie

