Beste Marc Lichte, help Audi!

Audi toch. Waar zijn we mee bezig de laatste tijd? Dit kan zo niet langer.

help

Je weet het inmiddels wel. Ik ben gek op Audi. Zo gek, dat jij er waarschijnlijk gek van wordt. Zo gek, dat zelfs mijn blognaam een ode is aan dit fantastische merk. De laatste tijd ben ik alleen iets rustiger in mijn Audi uitlatingen. Dat heeft natuurlijk een reden, namelijk de walgelijke concepten van Audi.

Mijn hemel. Daar heb je hem hoor, de Nanuk. Audi zei over dit ding dat het ‘een nieuw hoofdstuk in de Audi-ontwerptaal’ vormt. Doe maar niet.

De Q3, waarom? Audi’s waren toch sexy? Dit is niet sexy! Die blauwe, dat is de RS Q3. Ja daar zaten we op te wachten, een RS Q3 (mijn sarcasme heb je inmiddels door hè). RS staat normaal garant voor iets bruuts, iets gaafs en spannends. Deze RS Q3 heeft dat mooi verpest.

Dan de Q1. Wat heeft Audi toch met die immens grote wielen bij de conceptauto’s? Op autofora lees ik hele verschillende dingen, de een vindt het prachtig en de ander vreselijk. Ik word er alles behalve vrolijk van. En dat doet pijn, als Audifiel.

Audi krijgt vanaf 1 februari 2014 een nieuw Hoofd Design, Marc Lichte. Volgens mij heeft Marc Lichte iets te maken met de Volkswagen Golf 7, nu word ik daar ook niet bijzonder blij van. Maar ik heb vertrouwen! Beste Marc, zet hem op! Maak Audi weer een merk waar alle Audifielen trots op zijn.

handtekening

 

Foto’s: TopGear
Foto’s Q1: Autoweek

3 gedachtes over “Beste Marc Lichte, help Audi!

  1. Je kunt nog altijd naar KIA of Toyota gaan dat zijn pas auto’s ;-))

Geef een reactie

