Easy glitter gradiënt nail art

Het maken van glitter gradiënt nagels is heel goed te doen! Ook al denk je geen held te zijn met nagellak, trust me, dit gaat je lukken!

easy glitter gradient

IMG_6050Even de lakken die ik heb gebruikt op een rij:
Barry M Textured Nail Effect: Atlantic Road
– Essence: 80 Icy Princess (met een stuk uit het flesje helaas)
– Catrice Million Styles Effect Top Coat: C08 Have An Ice Day
– Essence Nail Art Special Effect Topper: 11 Disco Disco


Om deze nail art te maken heb je naast een basislak en een glitterlak ook een sponsje nodig. Er zijn speciale nail art sponsjes verkrijgbaar, maar een stukje van een gewone huishoudspons is ook prima!

IMG_5980

Ik begon met Barry M Atlantic Road, een liquid sand lakje. Je kunt met elk type lak en iedere kleur beginnen, doe wat jij mooi vindt!
IMG_6005
Ik heb een aantal druppels van Essence Icy Princess op een plastic bakje gelegd en ik ben daar mijn spons in gaan dippen. De spons dep je vervolgens vanaf het uiterste puntje van je nagel richting je vinger. Je begint bij het uiteinde, zodat de lak daar het dikst wordt aangebracht. Ga zo ver met deppen richting je vinger als jij mooi vindt. Om nog wat meer sparkle toe te voegen ben ik daarna met Catrice Have An Ice Day gaan deppen.
IMG_6021Om het helemaal af te maken met wat grotere glitters heb ik tot slot Essence Disco Disco gebruikt. En dan is de glitter gradiënt klaar!! Easy toch?

 

fijne feestdagen
handtekening

10 gedachtes over “Easy glitter gradiënt nail art

  1. Pingback: Jaudith | NOTD: Black & Silver

  2. Pingback: Jaudith | NOTD: Black & Silver

  3. Mooi en simpel, ga ik eens proberen! En handig dat je ook een gewoon sponsje kan gebruiken 😀

  4. Pretty! Jammer dat ik dat blauwe lakje niet heb.

Geef een reactie

