Swatch: Barry M Textured Nail Effect Atlantic Road

Ik weet dat het bijna kerst is en dat babyblauw niet de meest kerstachtige kleur is. Maar Atlantic Road van Barry M wilde ik zo graag swatchen! Het is mijn eerste Barry M lak en mijn tweede textured lak. Ik ben benieuwd!atlantic
Pas toen ik het Me & My Lover lakje van Essence probeerde, kwam ik erachter dat liquid sand lakjes eigenlijk heel erg tof zijn! De Essence Me & My Lover lak kun jij ook winnen trouwens! Klik hier om naar de winactie te gaan! Ik wilde ook altijd graag een keer nagellak van Barry M proberen. Bij Pink Lady Make-up bestelde ik twee Barry M lakken, waaronder dus Atlantic Road. De webshop sluit binnenkort en daarom zijn er nu heel aantrekkelijke aanbiedingen.


Het flesje ziet er mooi uit en bevat 10 ml nagellak. Vooral de matte dop met daarop de tekst ‘Textured Nail Effect’ vind ik mooi om te zien.

Het Barry M lakje heeft een dun kwastje. Normaal vind ik dunne kwastjes niet zo fijn, maar hier valt prima mee te lakken! Er zijn twee laagjes nodig om de lak dekkend te maken. Even laten drogen en daar komt het textured effect..

Ik vind hem erg mooi! Het babyblauwe kleurtje is zo snoepig!

IMG_5979

Ik ben erg blij met deze lak van Barry M! Het kleurtje, de textuur, ik vind hem helemaal leuk! Atlantic Road is niet meer verkrijgbaar bij Pink Lady Make-up, maar nog wel bij andere webshops voor rond de €5. Wat vind jij van deze lak?
IMG_5982handtekening

13 gedachtes over “Swatch: Barry M Textured Nail Effect Atlantic Road

  1. Heel mooi kleurtje, deze wil ik ook graag hebben 🙂
    Fijne Kerstdagen!
    x

  2. Prachtig kleurtje, ik hou wel van dat sand-effect!

  3. Ik hou van babyblauw! Mooie foto’s ook 🙂

  4. Heel mooi effect, en die “koele” lichtblauwe kleur doet mij net wél aan de winter denken… 😉

  5. Pingback: Jaudith | Easy glitter gradiënt nail art

  6. Pingback: Jaudith | Breaking Bad Nail Art

Geef een reactie

