Kerst Nail Art #2

Kerst is er bijna! Eén van de leukste dingen aan kerst vind ik het maken van nail arts. Je kunt zoveel kanten op met kerst! Lekker creatief zijn, foute kleurencombinaties maken en overmatig veel glitters gebruiken. I love it!

kerst nail art

Om deze nail art te maken heb ik gebruik gemaakt van de volgende lakken.IMG_5935Van links naar rechts:
– Catrice 740 King of Greens
– Catrice Million Styles Effect Top Coat C08 Have An Ice Day
– MAX Silver
– Rimmel Precious Stones 002 Ruby Crush

Verder heb ik nog lichtgroene acrylverf gebruikt.

Ik ben begonnen met zilveren nagels, met uitzondering van mijn ringvinger. Voor mijn ringvinger heb ik Rimmel Ruby Crush gebruikt. Ik vond dit nog niet glitterig genoeg zo, daarom heb ik over de zilveren nagels Catrice Have An Ice Day aangebracht. In het licht glittert die topcoat zo mooi!
IMG_5786Op alle zilveren vingers heb ik drie rhinestones geplaatst, dit zijn de besjes van de hulst.

Op mijn rode accentnagel heb ik de helft van een kerstboom gemaakt. Om deze boom kerstballen te geven heb ik een aantal kaviaar balletjes in de boom geplakt.

hulst
De hulst heb ik met acrylverf gemaakt, ik had namelijk geen lichtgroene nagellak. Dit gaat heel makkelijk! Je begint met een simpel streepje, waar je haaks op nog twee strepen maakt. Als je vervolgens de streepjes met elkaar gaat verbinden, zoals in het derde plaatje, heb je al snel hulst blaadjes! Om het nog iets meer dimensie te geven kun je door het blad nog een donkergroen streepje zetten. Simpel, maar leuk!

handtekening

12 gedachtes over “Kerst Nail Art #2

  1. Heel leuk gedaan, echt kerstig 🙂
    Vind de hulst ook mooi, net even een leuk detail.

  2. Leuke nail art! Die kerstboom vind ik erg mooi! 🙂

Geef een reactie

