Swatch: Rimmel 615 Night Before

In mijn mini shoplog van de Action zag je dit Rimmel lakje al even voorbij komen. Tijd om te swatchen!
rimmel

Ik vond dit lakje van Rimmel bij de Action. Het is 615 Night Before uit de 60 Seconds lijn van Rimmel. Hij ziet er heel bijzonder uit, donkerpaars met gouden/roze shimmers. De shimmers veranderen van kleur, afhankelijk van het licht.

In het potje is de kleur prachtig om naar te kijken. Een hele mooie gouden gloed is te zien. Ik was erg benieuwd hoe dit lakje er uit zou zien op mijn nagels.

Het kwastje van Rimmel is erg fijn. Net iets breder dan een normaal kwastje, maar niet te breed. De substantie van de lak is fijn, niet te dun en niet te dik. Ik schrok wel even toen ik de eerste laag aanbracht op mijn nagels. Blauw?! Ik dacht dat ik een paarse lak had gekocht..

IMG_5732Met één laag ziet het lakje er dus behoorlijk blauw uit. Met twee lagen heb je de dieppaarse kleur met blauwe ondertoon uit het potje te pakken.

IMG_5735De kleur is moeilijk om vast te leggen. Ik vind hem in het echt nog veel mooier dankzij de shimmers.

IMG_5758


Ik ben erg blij met deze lak! Op mijn nagels is het echt zo’n kleur waar je naar blijft kijken en mee gaat spelen met lichtinval. Ik kocht Rimmel Night Before bij de Action voor €2,29!
IMG_5756

handtekening

12 gedachtes over “Swatch: Rimmel 615 Night Before

  1. Haha ik moest ook even kijken toen ik blauwe nagels zag 🙂 mooie lak!

  2. Wat een aparte kleur, had hem iets meer bordeaux verwacht? Maar vind hem wel erg gaaf!

  3. Prachtige kleur! Hier hadden ze enkel alleen blauwe en roze rimmel lakjes die nog ook geen bijzondere glitters bevatten. Ik hoop dat ze het assortiment vlug aanvullen. 🙂

  4. Hele mooi kleur, perfect voor oud & nieuw of kerst 🙂

    liefs,
    Femke

  5. Erg mooie lak! Als ik deze tegenkom koop ik ‘m ook.
    Erg gave foto trouwens, die eerste.

Geef een reactie

