-Gesloten- Winactie! Essence lakjes & nail art!

Deze winactie is helaas gesloten

Mijn blog bestaat inmiddels een tijdje en daarom vond ik het hoog tijd voor een winactie! Doe je mee?

winactie

Met deze winactie wil ik laten zien dat ik het ontzettend leuk vind dat jullie mijn blog lezen, reageren en meedenken met wat ik doe. Bedankt allemaal!!
Ik heb een pakketje samengesteld dat mij ideaal leek voor Oud & Nieuw! Hiermee kun je ervoor zorgen dat niet alleen het vuurwerk tijdens de jaarwisseling knalt en schittert, maar ook jouw nagels!

Het setje bevat twee Essence lakken. De Sparkle Sand effect lak 156 Me & My Lover heb ik zelf ook. Ik ben er erg blij mee en hoop jou er ook blij mee te kunnen maken! De swatch kun je hier bekijken. Naast Me & My Lover zit ook 157 My Fortune Cookie in het setje. My Fortune Cookie is een prachtige gouden lak, vol met shimmers!

IMG_5714Om toffe nail arts te kunnen maken zitten er drie rolletjes striping tape in het setje. Heb je inspiratie nodig? Kijk dan eens rond op mijn blog! Zo vind je hier een blogpost over striping tape, zie je hier een easy nail art met tape en vind je hier een andere creatie gemaakt met striping tape.

IMG_5702Wat mij betreft hoort bij Oud & Nieuw lekker veel glitter en blingbling! Vandaar dat ik deze Essence nail art decoration kit aan het setje heb toegevoegd. Het setje bevat gouden glitters, steentjes en folie om de mooiste nail arts mee te maken.

win ons

Wat moet je doen?

– Volg Jaudith op Bloglovin’
– Laat in een reactie (met geldig e-mailadres) weten dat je meedoet!

Meer hoef je niet te doen! Meedoen kan tot en met woensdag 25 december. Op 26 december maak ik op mijn blog bekend wie er heeft gewonnen!

handtekening

20 gedachtes over “-Gesloten- Winactie! Essence lakjes & nail art!

  1. Leuke winactie, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin 🙂

  2. Leuk dat je een winactie organiseert! 🙂 Ik doe er echter niet aan mee: ik ben niet zo’n enorme fan van het zand-effect. En, gouden nagellak heb ik ook al in mijn bezit (zoals je vandaag hebt kunnen zien ;-))

  3. een hele leuke winactie, ik doe mee 😉 ik ga je volgen

  4. Leuke winactie! De meeste dingen heb ik al, dus ik sla dit keer over. Ik wens de rest wel allemaal succes!

  5. Gave winactie! Ik sla hem over, maar wens iedereen heel veel succes! 🙂

  6. Tof! Ik doe graag mee, ik kan wel wat striping tape gebruiken. Die is niet van essence he? ik weet nooit waar ik dan moet halen.

  7. Pingback: Jaudith | Swatch: Barry M Textured Nail Effect Atlantic Road

  8. Pingback: Jaudith | Reminder! Winactie

    • Helaas is de winactie afgelopen. Het staat bovenaan in het bericht. Ik zal het even in de titel zetten zodat het wat duidelijker is. Hopelijk doe je de volgende keer gewoon weer mee! 🙂

  9. Pingback: NYE Nagels | MIMES

  10. Ik kreeg het pakketje gisteren binnen. Onwijs bedankt! Dit laat ik er lekker op tot O&N, helemaal perfect!

Geef een reactie

