Rimmel nagellak bij de Action & mini shoplog

Ik zeg: rennen!! De Action heeft namelijk Rimmel nagellak in het assortiment! Natuurlijk moest ik daar een paar van scoren, kijk je mee?

action shoplog

Mijn vriend pakte het volledige Rimmel display en nam deze mee richting kassa. Dat was dan weer een beetje te veel van het goede, haha! Ik kon natuurlijk niet alles meenemen en koos daarom drie lakjes. De Rimmel lakken kosten €2,29 bij de Action. Naast de lakken lag er ook lippenstift van Rimmel.

Als eerste nam ik Rimmel 615 Night Before mee. Ik ben zo benieuwd naar deze lak! Hij is donkerpaars en bevat hele mooie shimmers en een gouden gloed.

Ook nam ik 330 Posh Pink mee van Rimmel. Een heerlijke knalroze kleur!

En als laatste lakje nam ik 340 Marine Blue mee. De vierkantje potjes van de Lasting Finish Pro lijn van Rimmel bevatten 13,3 ml nagellak en het ronde potje van Night Before uit de 60 Seconds lijn bevat 12 ml. Zoals ik al zei waren deze lakjes slechts €2,29 per stuk!

Ik kocht nog wat andere spulletjes bij de Action. Ik ging namelijk voor een messenblok ;).

Het messenblok bevat vier verschillende messen. De manier waarop de messen in de houder zitten vind ik vooral erg tof! De houder heeft namelijk een ‘flexibele indeling’. De binnenkant van de houder bestaat uit kunststof borstelharen waar je de messen tussen schuift. Het messenblok is deze week in de aanbieding voor €8,29.

IMG_5667Ik kocht ook bovenstaande bakmat. Je hebt dan geen bakpapier meer nodig, maar gebruikt gewoon deze siliconen bakmat! Na gebruik was je hem af en kun je hem opnieuw gebruiken, dat lijkt mij ideaal! De bakmat kost € 2,49.

IMG_5664Dit lieve flesje kon ik niet laten staan! Ik vind hem enorm schattig! Hij is 16 centimeter hoog en kost €0,69.

En tot slot. Megafout maar zó schattig, deze stokstaartjes familie in kerststijl! Ik heb echt een enorme zwak voor stokstaartjes en kon dit beeldje dus niet laten staan. Hij kost € 0,99.

Ga jij iets scoren van Rimmel bij de Action? Of heb je al gescoord?

handtekening

10 gedachtes over “Rimmel nagellak bij de Action & mini shoplog

  1. Mooi! Ik ben nog niet bij de action geweest, is maar goed ook anders ga ik weer nagellak kopen;)

  2. Heel mooie aankopen, die lakjes zien er leuk uit!
    x

  3. Hahaha die stokstaartjes heb ik vorige week ook gekocht 😉 Zo supercute!
    Ik heb wel gekeken bij de nagellak maar niets meegenomen omdat ik eigenlijk wel genoeg gekocht had afgelopen maand (China Glaze), maar nu ik jouw foto’s zie denk ik oh oh!
    En dat messenblok is trouwens erg tof!

  4. Oooh dan moet ik van de week maar even naar de action 🙂

  5. Oeh, leuke aankoopjes! Die messenblok vind ik er wel tof uitzien!

  6. Pingback: Jaudith | Swatch: Rimmel 615 Night Before

  7. Ik ben vandaag naar de action geweest, helaas geen rimmel…
    Wel wat andere leuke dingen gekocht 🙂

    • Aah jammer dat ze Rimmel niet hadden! Dat is altijd een beetje lastig aan de Action, je weet nooit of iets er is en hoe lang het er ligt. Gelukkig heb je andere leuke dingen gevonden!

Geef een reactie

