Swatch: Essence 156 Me & My Lover

Met sommige dingen ben ik erg laat. Bijvoorbeeld met liquid sand lakjes, het trok mij in het begin niet zo. Toen ik leuke dingen moest bedenken voor mijn Sinterklaas lootje vulde ik toch het liquid sand (of sparkle sand) lakje van Essence in. Ik was toch wel erg benieuwd! Verder kocht ik nog iets geinigs bij de Action, perfect voor nagellak- en beautyliefhebbers ;).
me and my lover

Het leek mij maar niets, een ribbelig laagje op je nagels. Maar laatst droeg ik rhinestones in een nail art, en toen bedacht ik mij dat dat helemaal niet vervelend voelt. Waarom zou een liquid sand lakje dan wel vervelend voelen?

Alle swatches die ik voorbij zag komen van Essence Me & My Lover vond ik erg mooi, daarom was het tijd om ook te beginnen aan liquid sand. Me & My Lover kwam op mijn lootje te staan en nu heb ik hem! Bedankt Sinterklaas ;).

Bij de Action liep ik trouwens bovenstaand setje tegen het lijf, volgens mij voor een euro. Ik moest het gewoon even laten zien, zo schattig!! De lippenstiften zijn pennen en de nagellakjes zijn markeerstiften. Zijn ze niet leuk?!

Terug naar Essence Me & My Lover..

IMG_5428

Het rode lakje bevat gouden glitters en ziet er prachtig uit. Het Essence kwastje is weer top! En ook de substantie van de lak is prima qua dikte. Na één laag dekte de lak al vrij goed en bij een tweede laag dekte hij perfect!

Ik vind het een erg mooie lak en de structuur van het sparkle sand effect is heel subtiel en voelt totaal niet vervelend. In kunstlicht schittert de lak prachtig!! Ik ben erg blij dat Sinterklaas mij dit lakje heeft gegeven, want hij past zo mooi met bij de feestdagen! Essence 156 Me & My Lover is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,69. Wat vind jij van de liquid/sparkle sand trend?
IMG_5415

handtekening

17 gedachtes over “Swatch: Essence 156 Me & My Lover

  1. Het is een mooi lakje, leuk setje van de Action!

  2. Mooie kleur, lekker kerstig!
    Als je denkt dat jij achter loopt.. ik heb nog geen enkel liquid sand lakje 😉 Haha ik vind niet alles mooi en ben erg kritisch aan het worden met nagellak kopen, maar misschien dat ik met de kerst er een van Gosh aanschaf; toch mijn favoriet op het moment 🙂

    • Dat is alleen maar goed toch! Ik wil ook zeker weten of ik een lak mooi vind (of het moet een koopje zijn ofzo). Ik had ook gedacht dat ik liquid sand niks zou vinden, maar vind het toch erg leuk! 😀

  3. Ik heb hem zelf ook en ik vind hem echt prachtig, ook de andere twee kleurtjes zijn aanraders trouwens!
    x

  4. Mooi kleurtje! Dat setje van de action kon ik ook niet weerstaan. Ik had al een lipstick pen van Marc Jacobs, maar die markeerstiften had ik nog niet.

  5. Hij is erg mooi!
    Dat setje van Action is trouwens ontzettend gaaf!

  6. Ik heb er zelf ook ééntje, en ik was ook wat laat. Ach, beter laat dan nooit!

  7. Oeh, die is zo mooi! Ik hou echt van liquid sand lakjes 😀

  8. Nagellakje ook gekocht! Heb ‘m net op gedaan en erg tevreden. Goeie tip weer Juud :D!

  9. Ik heb er zelf geen een haha. Ziet er wel mooi uit!

  10. Pingback: Jaudith | Winactie! Essence lakjes & nail art!

  11. Pingback: Jaudith | Swatch: Barry M Textured Nail Effect Atlantic Road

  12. Pingback: Jaudith | -Gesloten- Winactie! Essence lakjes & nail art!

Geef een reactie

