Coral Nagellak van de Wibra?!

Ik loop langs de Wibra en bedenk me dat ik in hun folder nagellak had zien staan. Dat zal vast niet wat wezen, maar volgens mij kost het maar een euro. Zal ik er gewoon één halen om te proberen? Ach, vooruit. En zo stapte ik de Wibra in en nam ik een gouden glitterlak mee. Is het wat??

coral

Er stonden nog maar een paar kleuren. Welke kleuren precies weet ik niet meer, want de gouden lak viel mij meteen op. Een gouden glitterlak heb ik nog niet! En zo nam ik een nagellakje mee van de Wibra. Er staan een hoop namen op het lakje, en na wat research weet ik inmiddels wat waar voor staat. Het merk van de nagellak is Coral Prosilk, het overkoepelende cosmeticamerk daarvan is Delia Cosmetics (een Pools merk volgens mij). De lak komt uit de Las Vegas collectie, vandaar dat die naam er ook nog bij op staat. Deze gouden glitterlak is nummer 504 en heeft ook nog een naam: Nevada.

In het potje ziet de lak er erg mooi uit. Bomvol gouden glitters en een aantal grotere glitters die diverse kleuren aannemen, afhankelijk van het licht. Het potje ziet er goedkoop uit, maar dat is het ook. Niet heel verrassend dus.

IMG_5279

Zoals ik al zei staat het flesje bomvol namen, Coral Prosilk staat op de voorzijde. Op het dopje staat Las Vegas, de naam van de collectie. Op de zijkant van het flesje staat Delia Cosmetics (totaal niet verwarrend). Bovenop de dop staat het nummer, 504, en op de sticker met de streepjescode is te lezen dat nummer 504 ‘Nevada’ heet.

Ik vind de geur van de nagellak vrij heftig, extremer dan van andere lakken. De substantie van de nagellak is vrij dik, gelukkig belemmert dit het lakken verder niet. Het kwastje is van goed formaat en doet zijn werk prima. Dat de nagellak wat dikker is heeft misschien ook te maken met de dekking van het lakje. Ik dacht namelijk een glitter topcoat te hebben gekocht, want echt goed dekken doet de lak toch nooit (dacht ik). Man, wat zat ik fout!
IMG_5304

Hierboven zie je één laag van de lak, niet bepaald dekkend. Dus ik ging door met een tweede laag..
IMG_5316Damn! Dat had ik niet verwacht!! Hij dekt behoorlijk lekker! Hier en daar had ik een enkel ‘kalig’ plekje, maar dat hij zo zou dekken had ik nooit verwacht! De kale plekjes heb ik met een heel dun derde laagje opgevuld, dat vond ik toch net even wat mooier.
IMG_5333IMG_5330Ik ben helemaal verkocht! Ik vind het echt een beauty! De grote glitters zie je mooi terug op mijn nagels en schitteren prachtig in het licht. I like!! Ik heb ook gekeken hoe de nagellak eruit ziet als topcoat. Ik heb vier kleuren uitgekozen die mij mooi zouden lijken als basiskleur.

IMG_5337Op de bovenstaande foto draag ik van alle lakjes twee lagen. Daaroverheen heb ik één laag van Coral 504 Nevada aangebracht.

IMG_5360

nails

Ja, dit vind ik ook mooi! Ik had echt nooit gedacht dat ik een lakje van de Wibra zo bijzonder zou vinden. Ik ben erg fan en neem het niet zo aangename geurtje voor lief. Coral 504 Nevada bevat 11 ml nagellak volgens het potje, en 10 ml volgens de sticker..  Apart. En dan de prijs. Dit lakje kost €1. That’s it. Een euro voor zo’n beauty! Ik ben er erg blij mee, zeker met de feestdagen in aantocht!

Wat vind jij van Coral 504 Nevada? En heb jij ook lakjes van dit merk? 

handtekening

13 gedachtes over “Coral Nagellak van de Wibra?!

  1. Ah wauw, bij de Wibra tjee! Vind hem wel gaaf met 3 laagjes, en over het rode lakje is echt op en top kerst! 😀

  2. Wauw wat een prachtige lak. Zeker voor die prijs! Fijn ook die swatches, kan ik meteen zien hoe hij over andere kleurtjes is. 🙂

  3. Oooh ik zie het al, moet even snel langs de lokale Wibra 🙂 wat een mooi lakje voor die ene euro! En je nagels zijn zo mooi en lang… jaloers!

    X Rosanne

  4. Oh wow, wat een enorme meevaller! Echt zo mooi al na twee lagen.

  5. Pingback: Jaudith | NOTD: Kerst Nail Art

  6. Pingback: Jaudith | Koningsdag Nail Art

  7. Pingback: Jaudith | Swatch: Coral Italian Miracle

Geef een reactie

