Spam your blog!!

Het is spamtijd!!
spam

Wat?! Jaudith bestaat alweer een half jaar! En ik heb jullie nog nooit laten spammen, foei. Hoog tijd dus! ๐Ÿ™‚
Ik wil ook even zeggen dat ik het heel erg waardeer dat jullie mijn blog bezoeken en van die lieve comments achterlaten, thanks!! โค

Naast zelf bloggen vind ik het ontzettend leuk om blogs van anderen te lezen! Ik leer dan ook graag nieuwe blogs kennen en dit leek mij daar een mooi moment voor.
Deze week zit ik van 9 tot 5 op school in verband met een projectweek. Bloggen en nagels lakken zit er deze week dus niet erg in helaas. Ik kijk nu al uit naar het weekend waarin ik lekker al jullie blogs kan gaan lezen!!

Laat in je reactie kort weten waar jouw blog over gaat en plaats een link naar je blog!

Je kunt mij natuurlijk hier volgen via WordPress, maar ik zou het ook heel leuk vinden als je mij volgt via Bloglovin’ย of mijn persoonlijke Twitter account.

Veel spamplezier!

handtekening

IMG_5028

P.S. Kijk! Soms zitten Poes Pinkie en Smoes al gezellig naast elkaar ๐Ÿ™‚

10 gedachtes over “Spam your blog!!

  1. Leuk!
    Ik ben Mandy, 20 jaar en blog al ruim 4 jaar op mijn beautyblog Nail-gloss. http://www.nail-gloss.blogspot.com

    Elke ochtend komt er een artikel online.
    Ik zou het leuk vinden als je even een kijkje wilt nemen.

  2. Leuk!! Ik ben manon 23 jaar en ik blog nu ongeveer 3 maanden. Voornamelijk blog ik over beauty, fashion en lifestyle, maar je kan in mijn archief nog veel meer onderwerpen vinden. Zelf schrijf ik veel over budget producten, omdat ik vind dat je voor weinig geld ook goede kwaliteit producten kan kopen. Ben je benieuwd naar mijn blog neem dan snel een kijkje op http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl
    OJA! Je kan doordeweeks elke dag een artikel online vinden, in het weekend meestal niet, maar soms maak ik een uitzondering. Veel kijk plezier!

  3. Hi Judith,

    Wat leuk! Dankjewel. Ik laat ook nog even een berichtje achter:
    Neem gerust eens een kijkje op HEARTPICKED.
    Dat is een persoonlijk lifestyleblog door Noor (25) en Petra (ikke ๐Ÿ™‚ 30) โ€“ vanuit thuisbasis Amsterdam. About everything we heart! Fashion, food, fitness, gadgets, city trips, design, interieur, styling, Amsterdam en meer.

    Tot ziens!
    Petra
    http://www.heartpicked.com

  4. Leuk dat het mag! ๐Ÿ™‚
    Mijn blog gaat vooral over lifestyle, beauty & fashion. Bloggen is een uit de hand gelopen hobby geworden, want ik beschouw het nu meer als mijn passie omdat ik het graag doe. Ook het fotograferen en filmen vind ik erg leuk.
    http://www.prettiness.be/

    Liefs

  5. Hoi, leuk! Mijn blog bevat posts over reviews, shoplogs, beauty DIY’s, nails, nailart. I love low budget zoals je wel zult zien in mijn posts! Leuk als je een kijkje komt nemen! Nog leuker als je een reactie achter laat! ๐Ÿ˜‰ lieve groetjes, Mandy.
    http://mandybos.blogspot.nl

  6. Super leuk! Ik ben Ilse, 20 jaar en heb ook een blog http://www.infnails.blogspot.nl/ Daar kan je 3 keer per week een artikel lezen over nailart, reviews etc. Ik vind het leuk als je een kijkje komt nemen.

  7. Leuk zeg! Mijn naam is Linda en mijn blog is http://www.ohmybeauty.nl
    Ik blog voornamelijk over beauty, veel nagellak, maar ook over vele andere leuke dingen. Neem gerust een kijkje en als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe posts, volg me dan via Bloglovin’. Ik plaats elke dag twee posts online.
    Liefs,
    Linda

Geef een reactie

