Corset nail art

Misschien heb je online wel eens een corset nail art voorbij zien komen. Ik had me er nog nooit aan gewaagd en vond het hoog tijd! Kijk je mee wat ik ervan heb gemaakt?

IMG_5001

Ik moet er nog even aan wennen dat het steeds zo vroeg donker wordt. Normaal maak ik aan het eind van de middag een nail art en schiet ik meteen wat foto’s. Nu vergeet ik steeds dat het aan het eind van de middag allang donker is, dan kan ik geen foto’s meer maken.. Grrr! Deze foto’s heb ik allemaal in kunstlicht gemaakt en dat is goed te zien aan de (slechte) kwaliteit van de foto’s. Toch plaats ik de foto’s wel, want het is een easy nail art met een leuk resultaat!

IMG_4919

Ik heb Rimmel 110 Baby Bellini gebruikt als basislaag voor de nail art. Paars vind ik wel een sexy kleur, en daarmee goed passend bij een corset nail art.

IMG_4956Met een witte nagellak (Hema 809) heb ik in het midden van mijn nagel een witte streep gezet. Je kunt er voor kiezen om plakband te gebruiken voor een rechte streep, of je kunt gewoon zelf een streep lakken.

IMG_4991Daarna maakte ik met een dotting tool links en rechts van de witte streep vier zilveren stippen. Heb je geen dotting tool? No problem, gebruik bijvoorbeeld een satéprikker of de knop van een speld.

Bij al je nagels zet je stippen, persoonlijk vind ik het het mooist om overal evenveel stippen te plaatsen. Ik heb er dus steeds vier aan iedere zijde geplaatst. Dan krijg je een resultaat zoals hierboven! Achteraf gezien had ik beter voor een dunnere witte streep kunnen gaan, de stippen staan nu erg ver aan de zijkant van mijn nagel en zijn daardoor slecht zichtbaar.

IMG_5008Met een striper heb ik alle stipjes met elkaar verbonden. Rechte strepen blijven mijn zwakke punt, dat is ook wel te zien denk ik ;). Eigenlijk maakt het niet eens uit of het mega netjes en recht zit, het resultaat is toch wel leuk! Heb jij wel eens corset nagels gemaakt?

handtekening

10 gedachtes over “Corset nail art

  1. Leuk gedaan en duidelijk uitgelegd! Je lijnen zijn trouwens heel mooi recht hoor.

  2. Heel strak gedaan! En idd zo vervelend dat het nu (vandaag!!!) om half 4 al donker was en grijs en bah regen! Haha, nee kom maar op met het voorjaar 🙂

  3. Waauw, wat heb je dat mooi gedaan! Heel netjes.

Geef een reactie

