Swatch: Rimmel Cocktail Colour 110 Baby Bellini

Hij staat al een hele tijd in mijn stash, maar ik heb hem nog nooit gebruikt. De ‘Cocktail Colour in a flash’ collectie van Rimmel bestaat inmiddels al een tijdje. Hoewel de rest van de Cocktail Colour collectie zomers aan doet, past dit lakje wat mij betreft ook prima bij de feestdagen!

open

Ik ben best wel fan van Rimmel lakjes, volgens mij heeft Rimmel nagellak mij zelden tot nooit teleurgesteld. Ik geloof dat ik dit lakje heb gekocht toen er bij DA een actie was van 1+1 gratis of iets dergelijks. Waarom ik het lakje nog nooit heb gedragen weet ik eigenlijk niet zo goed.. Misschien omdat ik niet heel veel paarse kleding heb.

110 Baby Bellini is een donkerpaarse lak, bomvol met shimmers! Het flesje ziet er net zo uit als andere Rimmel lakjes, alleen nu met een hippe cocktail sticker op het dopje. De nagellak bevat 8 ml.

Ik ben dol op het kwastje van Rimmel, dankzij het formaat van het kwastje wordt nagels lakken super easy! De dekking is niet fantastisch, maar ook niet slecht. Ik heb drie dunne lagen gebruikt om de lak dekkend te krijgen. Twee lagen zou misschien kunnen, bij mij zag je dan nog net mijn witte tips erdoorheen. De nagellak droogt lekker snel, maar niet in 60 seconden zoals Rimmel beweert.


De eerste twee bovenstaande foto’s zijn gemaakt bij daglicht en de laatste twee bij kunstlicht. Al met al vind ik het een erg mooie paarse lak. De lak heeft een prachtige glans en de shimmers zijn erg mooi en subtiel. Ik vind het een mooi lakje die wat mij betreft meer geschikt is voor de aankomende feestdagen dan voor de zomer.
Wat vind jij van Baby Bellini?

handtekening

14 gedachtes over “Swatch: Rimmel Cocktail Colour 110 Baby Bellini

  1. Mooie kleur! Ik vind hem inderdaad niet zo zomers als hij doet denken als je hem zo ziet in het flesje, maar perfect voor nu 😉

  2. Wow, wat een onwijs mooie kleur! Ik ben dol op dit soort diepe kleurtjes!

  3. Wauw, wat een gorgeous nagellak! Maar je hebt ook van die prachtige nagels ervoor, lovely. 🙂

  4. prachtige kleur en wat heb je mooie, lange nagels.! ♥ xx

  5. Pingback: Jaudith | Corset nail art

  6. De mooiste kleur van deze collectie, hij is prachtig!

Geef een reactie

