Paul Walker

Ik word wakker op zondagochtend en kijk op mijn telefoon hoe laat het is. Laat ik ook even snel kijken op Facebook. Daar zie ik staan dat Paul Walker overleden is. Nee. Dat kan niet. Even de bron checken, dit soort dingen hoor je wel vaker over celebrities. NOS, shit zou het echt zo zijn? Vlak daaronder staat een bericht op Paul Walkers Facebook namens zijn team. Het is echt.
980650_698246460186407_1181415558_o

Ik ben niet snel ‘fan’ van celebrities, maar Paul was voor mij een uitzondering. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch om op mijn blog aandacht te schenken aan zijn overlijden.
Even kort wat informatie over wat er is gebeurd. Paul en een vriend van hem zijn tijdens (of onderweg naar) een liefdadigheidsevenement tegen een boom en een lantaarnpaal aangereden, waarna de Porsche Carrera GT in brand vloog. Volgens een bericht op Pauls Facebookpagina zat Paul zelf niet achter het stuur. Ik kan hier wel een heel verhaal gaan schrijven over waarom ik Paul zo’n bijzondere man vind, maar het gaat niet over mij. Paul is 40 jaar geworden en laat een dochter van 15 achter. Rust zacht Paul.

1466077_606408496081596_576292_n

Vin Diesel: “Brother I will miss you very much. I am absolutely speechless. Heaven has gained a new Angel. Rest in Peace.”

Dwayne Johnson: “All my strength, love & faith to the Walker family during this heartbreaking time. We find our strength.. in his light. Love you brother.”

BBC news over zijn overlijden:

Geniet vooral van deze beelden van Paul:

1453376_670765059621237_1894712204_n

6 gedachtes over “Paul Walker

  1. Toen ik dit deze ochtend las werd ik gelijk verdrietig… Echt jammer dat hij er niet meer is… Hij was echt een goede acteur..

  2. Ik las het vanmorgen ook. Vind het vreselijk wat er gebeurd is. We kunnen niet meer genieten van zijn talent, maar vind het nog veel erger voor zijn familie en vrienden!

  3. Mijn zwager kwam naar beneden gerend om het ons te vertellen vanochtend. Mehh ):

  4. Ik heb het vandaag gezien op facebook, echt ontzettend jammer! Eigenlijk kan ik het nog steeds niet echt geloven

Geef een reactie

