Swatch: Essence 114 Fame Fatal

Natuurlijk moest ik gebruik maken van de Kruidvat 1+1 gratis op make-up actie. Ik had netjes een lijstje met dingen die ik nodig had, want eigenlijk had ik mijzelf voorgenomen om geen nieuwe lakjes meer te kopen. Laatst kwam ik erachter dat ik geen goede creamy rode lak meer had, en zo kwam ik op Essence Fame Fatal.

IMG_4586

Toen ik in mijn stash zocht naar een rode creamy lak om aan mijn Mercedes C63 AMG Black Series nail art te beginnen, vond ik twee lakjes. Beide lakjes waren alleen dik, slecht dekkend en liggen inmiddels in de prullenbak. Goed, tijd voor een nieuwe rood dus. Alleen doe ik wel een beetje research voordat ik een lakje koop. Ik zag dat de dekking van sommige rode kleuren van Catrice ook niet fantastisch was en daarom ging ik zoeken bij Essence. Bam! Daar zag ik online mooie swatches van voorbij komen. En zo eindigde Fame Fatal woensdag bij het Kruidvat in mijn mandje.

Ik vind de kwastjes van Essence top, het kwastje ligt lekker in de hand en heeft een mooie breedte. De lak was wel vrij dun en zag er roze uit aan het kwastje. Dit kan nooit dekken, dacht ik. Maar je weet nooit, dus smeren maar!

IMG_4590

Op bovenstaande foto zie je één laag van de nagellak. Wow! Dat viel mee! Ik had echt niet verwacht dat zo’n dunne lak na één laag al zo zou dekken. Je ziet de rand van mijn tips nog wel, maar dit is nog maar laag één. Op naar de tweede laag!

IMG_4594Ik ben best wel onder de indruk van Fame Fatal. Hierboven zie je twee lagen van de lak. Onder bepaald licht zie je de tips er nog een klein beetje doorheen, maar ik vind dit niet storend. Zeker als je kijkt wat je voor een Essence lakje betaald (vrij weinig) vind ik dit echt een prima kwaliteit lak. Hij droogt ook nog eens vrij snel, dankzij de dunne substantie van de lak. Nice job Essence!

IMG_4602Ik ben tevreden! Morgen komt er een car inspired nail art online met deze lak als basis. Essence 114 Fame Fatal is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,69. Heb jij nog iets leuks gescoord bij de Kruidvat 1+1 gratis op make-up actie?
handtekening

15 gedachtes over “Swatch: Essence 114 Fame Fatal

  1. Wauw dat is goed rood! 🙂
    Ik heb helemaal niets gekocht haha, vond eigenlijk dat ik maar eerst eens moet gebruiken wat ik al heb.

  2. Heel mooi kleurtje en wauw wat een dekking!
    x

  3. Wat een mooi rood kleurtje!! En wat een super mooie nagels! 🙂 X

  4. Pretty! Het lijkt wel een beetje een rozige gloed te hebben, heel mooi!

  5. Hele mooie kleur! Ik hou van rode nagellak (:

  6. Pingback: Jaudith | Car inspired nail art: Mini

  7. Pingback: Jaudith | NOTD: Kerst Nail Art

  8. Pingback: Jaudith | You’re my butterfly nail art

Geef een reactie

