Poes Pinkie deel 2

Er is veel gebeurd sinds ik mij aan je heb voorgesteld. Ik woon nu al meer dan een maand bij mijn nieuwe personeel en ik wil je graag vertellen wat ik hier allemaal beleef. Lees je mee?
header

Volgens mij begint Smoes, de andere poes, al steeds meer aan mij te wennen. Ik vind haar heel erg leuk en wil graag met haar mee naar buiten en met haar spelen. Soms is ze mij een beetje zat en dan krijg ik een mep. Stiekem vind ik dat wel leuk, elkaar een beetje meppen. De honden zijn ook leuk, alleen mag ik Jelle niet slaan. Jelle is zielig, hij heeft zijn poot in verband en ik denk dat ik hem daarom niet mag pesten.

IMG_3864

Ik mag af en toe naar buiten. Eerst moest ik aan een stom tuigje, maar nu mag ik zelf. In het begin vond ik dit best wel spannend. Er vliegen allemaal blaadjes en dingen door de lucht en mijn pootjes worden koud en nat van het lopen door die groene sprietjes. Die smaken trouwens best lekker, die groene sprietjes. Ik ben al een paar keer in bomen geklommen, vet leuk! Als ik binnen zit zie ik altijd allemaal vogeltjes in de bomen, maar als ik dichterbij kom dan gaan ze weg.. Flauw hoor. Ik hoop dat ik vaker naar buiten mag, meestal sta ik bij de deur te wachten tot iemand naar buiten gaat in de hoop dat ik snel mee kan rennen.

Ik hoor ze hier in huis wel eens zeggen dat ik een puber ben, omdat ik lange poten krijg. Maar pubers krijgen toch puistjes en zijn rebels? Oké, een beetje rebels ben ik af en toe wel, maar puisten heb ik niet! Ik kan ook al steeds beter miauwen, dat vind ik best stoer. Ik word namelijk wel eens uitgelachen, omdat ik soms mijn bekje open doe terwijl er dan geen geluid uit komt.

IMG_4572

Verder heb ik iets heel cools ontdekt, het heet water. Het is nat en doorzichtig en ik kom het steeds weer tegen. Ik vind het heel leuk om ermee te spelen in de wasbak en in de douche. Ik probeer steeds de straal te pakken maar dat lukt nog niet zo. Judith wil nog even sorry zeggen voor de foto’s bij dit stuk. Ze vindt dat ik teveel beweeg en daardoor slecht op de foto kom. Ik vind foto’s niks aan, ik ga liever spelen.

Dat was het weer voor nu. Ik mag weer even naar buiten, yes!

IMG_4557

Een poot en een kopje,

Pinkie

8 gedachtes over “Poes Pinkie deel 2

  1. Haha, wat een heerlijk avontuurlijk katje!
    Beterschap voor Jelle.

Geef een reactie

