Green & Black stripes nail art

Dankzij jullie heb ik weer een paar leuke ideeën voor car inspired nail arts! Nu alleen nog wat meer vrije tijd ;). Als ik een nail art wil maken en niet heel veel tijd heb, pak ik vaak striping tape. Vandaag laat ik je een nail art zien die gemaakt is met striping tape.
hoofd

Ik ben begonnen met mijn nagels groen lakken met de (oude?) kleur 740 King of Greens van Catrice. Ik lak mijn nagels bijna nooit groen, maar eigenlijk vind ik het wel gaaf! Verder heb ik gebruik gemaakt van een zwarte lak, namelijk 133 van Miss Sporty.
IMG_4498Ik wilde eens wat anders proberen met striping tape. Ik heb geprobeerd om, naast standaard horizontale strepen, te variëren in de  diktes van de strepen. Op onderstaande afbeelding kun je meekijken hoe ik dit heb aangepakt.

Onderaan mijn nagel ben ik begonnen met één stukje striping tape. Vervolgens heb ik een stukje verderop twee stukjes striping tapes naar elkaar geplaatst om daar een dikkere streep te krijgen. Ik plak over de spleet tussen de twee stukjes striping tape ook nog een stukje striping tape, anders kan daar nog nagellak tussendoor lopen wanneer je er straks een andere kleur overheen lakt. Dan laat ik iets meer groen vrij voordat ik weer striping tape ga plakken. Deze keer plak ik drie striping tapes naast elkaar en tot slot (weer een stukje verder) vier. Begrijp je het idee? 🙂stripesIk vind het effect vooral op één nagel heel leuk. Mijn nagels zijn nu nogal verschillend in lengte en daardoor komen de strepen steeds anders uit. Toch is het een leuke, makkelijke manier van striping tape gebruiken. Je zou dit ook met plakband kunnen doen door verschillende groottes plakband te knippen. Hieronder zie je het eindresultaat!

Wat vind jij van groene nagellak?
handtekening

 

21 gedachtes over “Green & Black stripes nail art

  1. Leuk gedaan! Is ook erg leuk om te doen met geel en zwart,

  2. Een leuk idee voor de feestdagen! Creatief hoor 🙂

  3. Mooi zeg. Wanneer ze in het wit en rood zijn doen ze me aan een kerstzuurstok denken. 😀

  4. Gaaf en super combi, dat groen en zwart. Mooi lakje!

  5. Oh wauw, wat heb je dat netjes gedaan zeg! Gorgeous combinatie, vind de groene nagellak altijd wel wat hebben. Packerslove. ❤ Maar ook met kerstmis! 😀

  6. Pingback: Jaudith | Winactie! Essence lakjes & nail art!

Geef een reactie

