Car inspired nail art: Mercedes C63 AMG Black Series

De laatste car inspired nail art is alweer veel te lang geleden en dus was het hoog tijd voor een nieuwe! Deze keer heb ik de Mercedes C63 AMG Black Series gekozen om in een nail art te verwerken. De auto waar ik mijn nail art op baseer is getuned door GAD Motors. Nieuwsgierig? Kijk snel verder!

car inspired

Ik probeer vooral in de gaten te houden of er speciale edities van auto’s uitkomen en wat tuning bedrijven zoal onder handen nemen. Dit doe ik omdat niet iedere willekeurige auto goed te vertalen valt op mijn nagels. Daarom kies ik voor specifieke auto’s die echt iets bijzonders hebben, zoals deze Mercedes. GAD Motors heeft het vermogen van de Mercedes opgekrikt naar maar liefst 850 pk (oorspronkelijk 517 pk). Wat qua uiterlijk vooral opvalt zijn de rolkooi en de spoiler achterop de wagen. En juist die optische dingen zijn voor mij interessant! De details van deze getunede Mercedes zijn namelijk erg geschikt voor een nail art.

Gave bak toch?! De modificaties van GAD zijn alleen niet erg voordelig, het kost je namelijk € 180.250,- en dat is zonder de Mercedes zelf. En dan nu: op naar de nagels! Ik begon met rode nagels en een witte ringvinger als accentnagel.
IMG_4429
Ik had nog water decals liggen met het Mercedes logo erop. Deze zag je eerder voorbij komen bij mijn Audi E-tron nail art, de ene helft van het velletje bestaat uit Audi logo’s en de andere helft uit Mercedes logo’s. Je knipt het logo uit dat je op je nagel wilt hebben en je trekt het bovenste plastic laagje eraf. Vervolgens leg je de decal in een bakje met water en wacht een aantal seconden. Je haalt hem er vervolgens uit, dit gaat het makkelijkst met een pincet. Je kunt dan je decal zo van het onderste laagje papier afschuiven, dit doe ik het liefst ook met een pincet. Dan plak je de decal op de gewenste plek op je nagel en dept hem droog met een stukje keukenpapier. middel

Eigenlijk maak ik mijn nail art altijd gericht op hoe anderen naar mijn nagels kijken. Oké dat klinkt vrij vaag.. Op bovenstaande afbeelding zie je wel dat het Mercedes logo vanaf mijn oogpunt recht staat en dat was dus eigenlijk niet mijn bedoeling.. Oeps. Op mijn pinknagel en middelvinger heb ik een Mercedes logo geplakt.
ring
Mijn ringvinger is gebaseerd op de spoiler van de Mercedes C63. Op bovenstaande afbeelding kun je zien hoe ik mijn witte nagel heb afgeplakt met striping tape. Jammer genoeg vlekte de strepen uit toen ik een topcoat aanbracht. Ik heb deze ook maar vanuit mijn oogpunt gemaakt, net als de Mercedes logo’s.
wijsMijn wijsvinger was eerst rood, maar ik heb ik later zwart gemaakt. Bij deze nagel heb ik mij laten inspireren door de buitenspiegels van de Mercedes met een horizontale witte streep.
duimTot slot is mijn duim voorzien van het GAD Motors logo, zoals deze ook is afgebeeld op de zijkant van de Mercedes. En dat zijn al mijn nagels! Hieronder zie je het eindresultaat met de Mercedes logo’s op zijn kop ;).


Heb je suggesties voor een car inspired nail art? Let me know!

handtekening

14 gedachtes over “Car inspired nail art: Mercedes C63 AMG Black Series

  1. Oeh! Deze vind ik echt zo leuk gedaan! Zo’n nail arts mag je zeker vaker maken!

  2. Heel erg gaaf gedaan! Je hebt een geweldige blog. Ik volg je vanaf nu via bloglovin.

  3. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 114 Fame Fatal

Geef een reactie

