The Guilty Pleasures Tag

Jawel, dit is de eerste tag op Jaudith. Waarom ik niet eerder een tag heb gedaan weet ik eigenlijk niet, maar deze tag was zo leuk om bij anderen te lezen dat ik besloot hem zelf ook in te vullen! The Guilty Pleasures Tag komt van Team Confetti en gaat over dingen die je heel leuk/plezierig/lekker vindt, maar waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt. Benieuwd naar mijn Guilty Pleasures?

tag


Film: Oliver & Co

Wat was ik als klein meisje gefrustreerd. Ik wilde heel graag de videoband van Oliver & Co hebben en ik weet dat ik daar heel lang om heb gezeurd. Vooral daarom is deze film voor mij een guilty pleasure. Het doet mij denken aan het zeurende meisje dat ik was en hoe blij ik was toen ik hem eindelijk kreeg van mijn ouders. Ik heb de videoband nog steeds! Die liedjes ook, heerlijk! Wat ik een leuk feitje vind is dat deze film de eerste Disney film is waar bestaande producten/merken in voor komen, zoals Coca Cola en Sony. Volgens Disney betaalden de merken hier niet voor.


Serie: Poesjes

Het zou heel goed kunnen dat je nog nooit van deze serie hebt gehoord. Ik liep ergens de dvd van Poesjes tegen het lijf en heb hem toen meegenomen. Poesjes is een serie die verschenen is op Nederland 3 (voor kleine kinderen). Eigenlijk is het een soort soap over een kattenfamilie op de boerderij. Paul Groot (die je vast wel kent van o.a. Koefnoen) spreekt de stemmen van alle poesjes in en dat is gewoon hilarisch. De karakters van de poesjes zijn zo leuk bedacht! Theo heeft bijvoorbeeld altijd een snotoog en is een beetje het sukkeltje in het kattengezin. Bekijk bovenstaand filmpje maar eens! ‘Ik val vet hard met mijn poepgaatje op die pook.’


Muziek: Backstreet Boys & Metal

De kwaliteit van het Backstreet Boys filmpje is niet erg best, maar aan deze clip moet ik altijd denken als ik aan deze boyband denk. Ach, wat waren ze leuk!
Ik heb metal er ook bij gezet, omdat ik denk dat guilty pleasures soms guilty pleasures zijn door wat anderen ervan vinden. Ik luister graag naar metal, maar veel mensen vinden dit toch vreemd en raar. Veel mensen weten dan ook niet dat er ontzettend veel nuances zijn in metal en dat het niet alleen uit schreeuwende mannen en een hoop herrie bestaat.

Snack: Zelfgemaakte zandkoekjes

Als het aankomt op het zelf bakken van taarten of koekjes, dan ben ik behoorlijk saai. Zo’n negen van de tien keer maak ik zandkoekjes. Origineel he? Ahum.. Maar als ik iets anders probeer, dan vind ik het gewoon niet zo lekker als zandkoekjes. Ik heb het recept uit een oud kinderkookboek, waarvan de bladzijde met het recept voor zandkoekjes er behoorlijk gebruikt uit ziet. Eenmaal gebakken verdwijnen de koekjes meestal binnen een dag. Ik kan er niet van afblijven! Van de foto hierboven krijg ik er alweer zin in!

Activiteit: Compleet seizoen van een serie in één keer afkijken

Heerlijk! Het liefst verzamel ik heel veel kussens en chips om mij heen, trek mijn foute onesie aan en dan kijk ik een seizoen van een serie in één keer achter elkaar. De laatste series waarbij ik dit deed zijn Modern Family en Catfish.

Absurde verzameling / belachelijke aankoop: Modelautootjes & tafelstofzuiger

Mijn nagellak is een absurde verzameling, dat geef ik toe. Ik heb geen flauw idee hoeveel het er zijn (zal ik eens gaan tellen?), maar het zijn er veel. Omdat nagellak iets te voor de hand liggend is, heb ik hier modelautootjes bij gezet. Ik heb niet bijzonder veel modelauto’s, maar dat wil ik wel! Ik wil van iedere auto die ik wil (en dat zijn er nogal wat) en iedere auto die ik heb gehad een modelautootje. Jammer genoeg gaat het bij mijn eerste auto al mis, daar kan ik namelijk geen modelauto van vinden.
De meest belachelijke aankoop die ik ooit heb gedaan dat was een tafelstofzuiger. Serieus. In de vorm van een paddestoel. Gelukkig kostte het ding maar twee of drie euro.

Crush: Paul Walker

Een prachtige man die ook nog eens van auto’s houdt, veel beter kan het voor mij niet worden. Dit komt natuurlijk allemaal door de rol van Brian O’Conner, die Paul Walker speelt in de Fast & Furious films. Naast alle auto’s verhoogt ook zeker Paul het kijkplezier van de Fast & Furious films. Ik kan er in ieder geval uren naar kijken!

IMG_4426

Kleding: Onesie

Hij is fluffy, fouter dan fout, allesbehalve flatterend en toch fantastisch: mijn onesie. Zo lekker om in te chillen, maar het staat zo lelijk! Voor lekkere avondjes op de bank of als ik bijvoorbeeld een serie ga kijken :). Hij komt van de Primark, heeft een luipaardprint en is zo aaibaar en zacht!

Vind je dit een leuke tag? Neem hem dan over voor op jouw blog!
Wat zijn jouw guilty pleasures?handtekening

6 gedachtes over “The Guilty Pleasures Tag

  1. Lange ontbijten waarbij ik series, youtubefilmpjes en blogs bekijk 🙂

  2. Ah wat leuk! Die poesjes ❤ die laat ik morgen zien aan mijn peuter! En die tafelstofzuiger is hilarisch. Ik was ook fan van Oliver & Co en heb een rode kater genaamd Oliver ^^

Geef een reactie

