Swatch: DA Nailpolish Glam & Glitter 104

Roze en glitters, veel meisjesachtiger wordt het niet! Lees verder om er achter te komen wat ik van de DA Nailpolish (zijn het eigenlijk niet twee losse woorden?) Glam & Glitter nummer 104 vind.

header

De nagellakpotjes van DA vind ik altijd bijzonder mooi om te zien. De zilveren hals ligt ook nog eens lekker in de hand tijdens het lakken. Nummer 104 is een donkerroze glitterlak. In het potje lijkt het bijna wel een duochrome lakje te zijn. De glitters lijken soms goud en soms roze.

Glam & Glitter is de lak zeker! Eenmaal op mijn nagels wordt duidelijk dat er geen sprake is van een duochrome lak. Op mijn nagels zijn alleen roze glitters te zien. Het verbaasde mij eigenlijk dat de lak in twee lagen dekte. De nagellak is vrij dun en daardoor had ik verwacht dat de nagellak niet volledig zou dekken. Het kwastje is van normaal formaat en daar valt prima mee te lakken. Ik blijf het jammer vinden dat DA de lakken nummers geeft in plaats van namen, maar 104 is een prachtige lak.

Als ik mijn nagels tegen het licht in houd, zie je nog wel dat de nagellak niet zo dekkend is als een creamy lak. Ik vind dit niet storend, zolang je normaal gesproken maar niet witte tips door de lak heen ziet komen en dat is gelukkig niet zo.

IMG_4304Al met al vind ik 104 uit de Glam & Glitter collectie van DA zeker een aanrader. Ik vind het een hele mooie, donkere kleur roze.  In kunstlicht zijn de glitters het best zichtbaar, jammer genoeg kreeg ik dit niet goed op de foto. De lak is verkrijgbaar bij (je raadt het niet 😉 ) DA voor €2,99. Wat is jouw ervaring met nagellakjes van DA?

IMG_4286

handtekening

9 gedachtes over “Swatch: DA Nailpolish Glam & Glitter 104

  1. Wauw wat een lange nagels heb je toch! 🙂
    Mooie kleur, doet me een beetje aan de kerst denken! Zelf heb ik geen lakje van de DA.

  2. Ik heb laatst nog bij DA gekeken voor deze lakjes maar ik kon ze niet vinden. Jammer want deze is erg mooi!

  3. Steek je nu je middelvinger op? 😛 haha! Vind het een mooi lakje, kan soms wel storend zijn als je de tip vd nagel ziet zoals jij schreef maar vind het wel een mooi lakje!

  4. Pingback: Jaudith | NOTD: Striped nail art

Geef een reactie

