Mijn favoriete topcoat: 08 Night in Vegas

Essence is wat mij betreft echt een fantastisch budgetmerk. Zeker wat nagellak betreft. Essence is ook een topper in toppers (wat een prachtige woordspeling). Essence heeft door de jaren heen diverse topcoats uitgebracht die gewone nagellak nét even wat extra’s geeft. Vandaag laat ik je mijn favoriet zien, Night in Vegas!

favo topcoat

Nog niet zo lang geleden, op een koude en natte dag in november doorzocht ik mijn stash. Ik had zin in een donker lakje, dat vind ik goed passen bij de herfst. Ik pakte een Essence lakje uit de Twilight Breaking Dawn part 2 collectie van vorig jaar, genaamd 02 Alice had a vision – Again. Wat een namen! Ik heb niets met Twilight maar het lakje is zo mooi! Het donkerpaarse lakje zit vol met paarse en (afhankelijk van de lichtinval) blauwe en gouden glitters.

Dan nu het probleem.  Eenmaal op mijn nagels zijn de glitters minder aanwezig dan in het potje. Daardoor vind ik het lakje na een dag dragen saai en ben ik hem zat. Kijk en dan komt mijn favoriete topcoat van pas!

Een multi sparkling special effect topper noemt Essence ‘Night in Vegas’. Ik noem het gewoon een heel mooi flakies lakje. De flakies veranderen van kleur in bepaald licht en afhankelijk van welke kleur je eronder draagt. Oranje is de overheersende kleur.

IMG_4169

Hieronder zie je Night in Vegas over Alice had a vision – again. Kijk maar eens wat voor gaaf effect Night in Vegas geeft!

Night in Vegas is echt een onmisbaar lakje in mijn stash, hij kan iedere nagellak bijzonder maken. Dit is ook een van de weinige lakken die ik al eens helemaal op heb gemaakt. Gelukkig staat er weer een nieuw exemplaar in mijn stash, want ik kan er geen genoeg van krijgen! Essence 08 Night in Vegas is verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een extra Essence schap voor €1,79!

handtekening

18 gedachtes over “Mijn favoriete topcoat: 08 Night in Vegas

  1. Ik herken wat je schrijft. In het potje, wauw! Glitter en shimmer! Op je nagels… meh. Dan is dit inderdaad een uitkomst, hij is mooi!

  2. Mooie combinatie! Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze topcoat niet eens in mijn stash heb… 😉

  3. Ik ben opzoek naar een glitterlakje dus ik ga deze denk kopen! Goede review 🙂

  4. Wat een mooie topcoat. Ik heb het ook vaak dat de shimmers in het potje geweldig lijken en eenmaal aangebracht is het niets. Ik heb deze eigenlijk nog nooit gezien, ga toch eens kijken 🙂

  5. Ik heb hem ook en ik vind hem ook helemaal geweldig! 🙂

Geef een reactie

