NOTD: Blue ombre

Ik moet zeggen, ombre verveelt mij nog steeds niet. De trend is al een vrij lange tijd gaande, maar nog steeds vind ik het helemaal leuk. Oh, idee! Ik wil een ombre auto! *zoekt het internet af* ..Hm niet te vinden, maar ik wil het!! Oké, rustig aan Judith. Laat ik eerst beginnen met mijn nagels.

notd blue ombre

Ik zet de ombre auto even uit mijn hoofd om je mijn ‘Nails Of The Day’ te laten zien. De lakjes die ik heb gebruikt zijn de witte lak 809 van Hema, een lichtblauwe lak van Safari nummer 261 en tot slot 93 Mezmerised van Essie.

IMG_4180

Ik heb eerder een ‘how to’ geschreven over het maken van ombre nagels. Wil je dus stap voor stap lezen hoe je dit doet? Kijk dan even bij dit artikel.

pinkie

Pinkie is dol op Essie nagellak 😉

Voor deze ombre nail art heb ik gebruik gemaakt van een sponsje van Essence. De sponsjes zijn nog steeds verkrijgbaar in de Nail Art Designer Set, waar ook een striper in zit. Het setje is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,99.

Hieronder zie je het resultaat van mijn blue ombre nails zonder topcoat.

Ik bedacht me dat ik verschillende special effect topcoats van Essence heb staan en ging daar eens tussen neuzen. Ik pakte de ’05 Time for reflection’ topper. Deze topcoat heeft een soort blauwe, parelmoer gloed. Ik gebruik deze topcoat niet zo vaak, omdat hij de kleur van de nagellak iets lichter maakt. Bij deze nail art leek mij dat juist wel leuk!

Hieronder zie je het resultaat met de topcoat. Ik vind het geslaagd! Het harde wit heeft nu een mooi lichtblauw parelmoer laagje en de nail art wordt zo meer één geheel.
Wat vind jij van mijn NOTD? En ben jij ombre al zat of mag de trend eeuwig duren?

handtekening

23 gedachtes over “NOTD: Blue ombre

  1. leuk verveeld mij nog steeds niet dat ombre, je kan er eindeloos mee variëren.

  2. Ziet er heel mooi en netjes uit! Leuke kleuren heb je gekozen, lekker fris. Ik vind ombre ook nog steeds erg leuk, als het maar niet met felle neon kleurtjes is 😉
    En wat een lieve kat!

  3. Ik blijf het ontzettend leuk vinden! Beetje jammer alleen dat ik er niet zo goed in ben.
    Leuk om Pinkie ook weer te zien!

  4. Mooi! Ik ben de ombre trend ook nog niet zat hoor! Zeker niet op de nagels. Ik vind het alleen lastig om het netjes voor elkaar te krijgen.

    • Mooizo! Ik ook nog lang niet! Het mag er ook best een beetje rommelig uit zien toch? Dat vind ik wel fijn aan ombre. Ik krijg mijn nagels nooit identiek, maar dat valt hierbij niet zo op 🙂

  5. Een ombre auto! JAAA dat zou gaaf zijn 😀 Hele mooie nagels en mani heb je gemaakt en wat een lieve kitteh ^^

  6. Ik heb zelf nog nooit ombre geprobeerd, ben het van plan! x

  7. Pingback: Jaudith | You’re my butterfly nail art

Geef een reactie

