Social media nail art

Jij gebruikt het ook. En geef maar toe, meer dan goed voor je is waarschijnlijk. Social media. Het blijft iets bijzonders dat we daar niet zo heel lang geleden nog nooit van gehoord hadden. Inmiddels is het niet meer weg te denken. Vandaag laat ik je zien hoe ik de sociale netwerksites heb vertaald op mijn nagels!

opening

Ik ben begonnen met het lakken van mijn nagels in het wit. Daar heb ik 809 van Hema voor gebruikt. Ik heb twee lagen gebruikt om de lak dekkend te krijgen.

IMG_4005

Ik ben begonnen met mijn wijsvinger, waarop Facebook moest komen. Ik ben begonnen met het maken een blauw vlak, nadat dit was opgedroogd heb ik de witte ‘F’ erin gemaakt.

Op mijn duim wilde ik Google hebben. Nu is Google misschien geen sociaal netwerk, maar Google Plus is dat wel. Het logo van Google + vond ik alleen niet zo leuk om te maken. Ik had een plusje achter ‘Google’ kunnen zetten, maar dat wordt er volgens mij niet mooier op.

Op mijn middelvinger heb ik het schattige vogeltje genaamd Larry gemaakt, natuurlijk bekend van Twitter. Twitter en Facebook zijn toch wel mijn favoriete social mediakanalen. Voor Larry heb ik een iets lichtere kleur blauw gebruikt dan bij Facebook.
IMG_4018Mijn ringvinger heb ik gereserveerd voor YouTube. Hét kanaal voor als ik mij verveel of zin heb om overladen te worden met schattige kattenfilmpjes.

En dan blijft mijn pink nog over. Daar was nog een plekje voor het logo van WordPress. De moeilijkste van de logo’s om te maken vond ik, maar WordPress verdient nu eenmaal een plekje tussen de sociale netwerken waar ik veel gebruik van maak.

Of YouTube en WordPress onder de categorie ‘social media’ vallen, hangt een beetje af van je definitie. Wat mij betreft horen ze er zeker bij. Mijn nagels zijn nu een mooie reflectie van de kanalen die ik het liefst gebruik. Welke kanalen gebruik jij het meest?

handtekening

16 gedachtes over “Social media nail art

  1. Wat mooi gelukt! En je hebt echt prachtige lange nagels! 😮

  2. Wat mooi! Ik vind vooral je Google-nagel erg goed gelukt!

  3. Wauw wat geweldig mooi gedaan! Heel netjes zeg met alle details!
    En ja kattenfilmpjes op youtube, herkenbaar 😉

  4. Wow, jemig wat knap! Ik gebruik ze allemaal ongeveer evenveel denk ik, alleen in plaats van Google+ gebruik ik gmail heel veel, telt dat ook? 😉 ik vind het echt supermooi geworden in elk geval!

  5. Wow, wat een super gave nail-art!!! Jij hebt echt talent meid :O

Geef een reactie

