Swatch: Jessica 690 Dangerously Dark

Er zijn maar weinig merken waar ik één lakje van in mijn stash heb, maar Jessica is zo’n merk. Vandaag laat ik je zien wat ik van deze Jessica nagellak vind!

opening
Nu de blaadjes weer van de bomen vallen en oktober alweer voorbij vliegt, grijp ik regelmatig naar donkere lakjes in mijn stash. Zo ook Jessica 690 Dangerously Dark. Op de website van Jessica is een lange lijst met celebs te vinden die hun nagels laten doen bij Jessica salons, zoals: Demi Moore, Madonna, Tyra Banks en ehm.. Ashton Kutcher? Oké.

Het flesje van Jessica vind ik mooi en straalt kwaliteit uit. Het flesje bevat 15 ml nagellak en daardoor vind ik hem vrij groot vergeleken bij mijn andere flesjes. Een leuk detail vind ik het Jessica logo op de dop. Minder vind ik dan weer het kwastje, wat mij betreft had dat wat breder gemogen.

De kleur Dangerously Dark vind ik erg bijzonder. In het flesje zie je een diep paarse kleur met een zilveren gloed. Toen ik één (niet dekkende) laag op mijn nagels had, leek de kleur veel roder. Na de tweede laag kreeg de kleur weer de diep paarse tint.

Op onderstaande foto’s draag ik twee lagen van de kleur en ik vind hem mooi! Wat een bijzondere kleur! Heerlijk donker, soms lijkt het zelfs zwart/bruin te zijn. Maar in het juiste licht is het een prachtige donkerpaarse kleur met  een bijzondere gloed.

Dan toch een aantal punten van kritiek. De Jessica nagellak is in Nederland niet overal verkrijgbaar, wel kun je de lakjes online bestellen via de website van Jessica. Jessica nagellak kost € 13,95 voor 15 ml en € 9,95 voor 7,5 ml. Voor die prijs ga ik toch liever voor een nagellak van bijvoorbeeld Essie, met een hemels kwastje. De kleur 690 Dangeroulsy Dark komt uit de Rebel Glam collectie en is niet (meer) verkrijgbaar in de Nederlandse webshop.

Ben jij bekend met het merk Jessica? Zo ja, wat is jouw ervaring?

handtekening

8 gedachtes over “Swatch: Jessica 690 Dangerously Dark

  1. Mooi keurtje, ik ken dit merk eigenlijk niet!

  2. Ik ken dit merk helemaal niet. Wel een heel tof kleurtje!

  3. Ik grijp nu ook graag naar de donkere lakjes en wat is ie mooi! Inderdaad wel prijzig ja, maar staat je goed!

  4. Pingback: Jaudith | Swatch: Jessica Cinnamon Kiss

Geef een reactie

