Iedere maand een ander

Vroeger was ik om de paar weken verliefd op een andere jongen. In die paar weken was die jongen helemaal geweldig, maar na een tijdje vond ik toch een ander weer leuker. Gelukkig is dat nu anders.. Met mannen dan in ieder geval.

Maak je geen zorgen, ik heb die wekelijkse verliefdheid niet meer met mannen. Tegenwoordig zijn het auto’s. Ik ben een paar weken of maanden helemaal hoteldebotel van een bepaalde auto en dan bedenk ik me dat een andere auto toch ook wel heel erg gaaf is.

Laat ik beginnen met mijn vakantieliefde. In de zomer was de Mitsubishi Lancer Evo mijn grote liefde. Welke Evo? Tja, ik ben besluiteloos. De VI of hoger/nieuwer in ieder geval, verder ben ik niet zo kieskeurig ;).

Hoe ziet zo’n verliefde maand er dan uit? Het modelautootje krijgt een mooie plek of ik ga via Marktplaats naarstig op zoek naar een modelauto als ik die nog niet heb. Mijn bureaublad- en telefoonachtergrond moeten uiteraard een afbeelding van de bewuste auto bevatten, ik lees reviews online en kijk filmpjes tot mijn ogen er moe van worden. Tot slot zoek ik eindeloos online welke ik het mooist vind om te kopen, om er maar weer achter te komen dat ik hem toch echt niet kan betalen.

Gelukkig is mijn spaarpot ingesteld op mijn wispelturige gedrag

Gelukkig is mijn spaarpot ingesteld op mijn wispelturige gedrag

Goed, de Evo was helemaal de bom. Zo erg zelfs, dat mijn modelauto een plekje kreeg in mijn header (zie bovenaan de site). Maar toen kwam er weer een ander. Ik keek The Fast and the Furious met daarin het beroemde (voor mij althans) stukje waar Johnny Tran in zijn bloedmooie Honda S2000 rijdt en wint van Jesse, too soon junior.

Doei Evo en hallo S2000! Ik heb toen maar meteen mijn nagels aangepast aan de roze S2000 uit 2 Fast 2 Furious. Na de S2000 kwam de Honda CRX (iets realistischer qua prijs) en inmiddels is het de Toyota Celica die weer even mijn nummer één plekje heeft ingenomen. Misschien komt het door de onderstaande Autotrack reclame die steeds voorbij komt..

Wat is jouw autoliefde op dit moment?

handtekening

8 gedachtes over “Iedere maand een ander

  1. Uuwh eentje die rijdt 😉 Ik ben niet zo heel erg into auto’s maar heb sinds een lange tijd wel een stille voorliefde voor de Ford Fiësta in het limegroen hihi. Zie hem af en toe rijden en dan denk ik; wauw die is perfect voor mij! En ook niet te groot dus dat inparkeren is een makkie haha.

    • Haha jij hebt misschien meer een vaste relatie met de Fiësta 😉 Die is leuk ja! Helemaal in limegroen! Ik vind auto’s vaak veel leuker met een fel kleurtje, grijstinten zie je al zo veel op de weg.

      • Ja juist! Dat heb ik nou ook. Wij hebben nu een lichtgroene tegen grijs aan, en denk dat hij met een paar jaar wel overleden is dus dan droom ik alvast over onze Fiésta 😉

      • Misschien kun je vast een spaarpotje neerzetten met de groene Fiësta erop! 😉

  2. Leuk zeg! Ik ben zelf niet echt fan van auto’s, maar als mijn vriend er een ziet word die helemaal gek dan heb ik iets van dude? serieus… haha nee maar wel leuk dat een vrouw ook gek op auto’s kan zijn x

    Liefs http://www.inspiiredbylife.blogpsot.nl

  3. Mooi om naar te kijken verstand heb ik er niet van 😉 Echt een favo heb ik niet op het moment, hoor hier geregeld wel een amerikaan voorbij rijden en daar krijg ik wel de kriebels van (de goede weliswaar :-))

Geef een reactie

