Swatch: Essence 142 Grey-t to be here

Ik had mijzelf voorgenomen om bij het nagelfestival (1+1 gratis) van Kruidvat alleen nagellakremover te kopen, want dat had ik echt nodig. Eenmaal aangekomen bij Kruidvat bedacht ik me dat ik ook wel een extra basecoat kon gebruiken. En tja, 1+1 gratis.. Dus dan neem ik ook maar een ander lakje mee! Dat werd Grey-t to be here van Essence!
swatch

Ik probeer minder vaak nagellak te kopen omdat ik er genoeg heb, meer dan genoeg. Toch loop ik bij het maken van bepaalde nail arts, vooral bij de car inspired nail arts, er tegenaan dat ik toch nét dat juiste kleurtje niet in mijn collectie heb. Bij het maken van de Nissan Skyline inspired nail art bijvoorbeeld, ik had een lichtgrijze kleur nodig en vond alleen een dik en stroperig lakje in mijn stash. Na het maken van de Nissan Skyline nail art ging het lichtgrijze nagellakje de prullenbak in. Vandaar dat ik ervoor koos om een nieuw lichtgrijs lakje mee te nemen. Het werd Grey-t to be here van Essence.

Grey-t to be here (geniale naam trouwens) is een lichtgrijze lak met subtiele oranje/roze shimmers. Voor mij was Catrice eerder altijd het budgetmerk dat voor constante kwaliteit van zijn nagellak zorgde. Inmiddels heb ik een paar lakjes in mijn stash van Catrice waar ik minder tevreden over ben, dus kies ik toch weer sneller voor Essence. Grey-t to be here dekt perfect in twee lagen en ik vind het brede kwastje ideaal werken.

IMG_3559

Mijn nagels matchen prima met het weer van vandaag, behoorlijk grijs. Door het grijze weer was het lastig om de shimmer van mijn nagels op de foto te krijgen, maar in werkelijkheid zie je een hele mooi subtiele shimmer over je nagels! Ik ben erg tevreden over dit lakje van Essence, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding! De Essence nagellak is verkrijgbaar voor €1,69 bij Kruidvat.

IMG_3570

Geef jij voorkeur aan Essence of Catrice nagellak?

handtekening

6 gedachtes over “Swatch: Essence 142 Grey-t to be here

  1. Leuke kleur! Ik herken het wel, net dat ene kleurtje niet in je collectie hebben.

  2. Ik denk ook altijd dat ik genoeg nagellak heb. Maar heb je werkelijk ook genoeg, nooit toch 😛 Mooi kleurtje, mooie shimmer!

  3. Pingback: Jaudith | NOTD: the weather is just grey-t

  4. Pingback: Jaudith | Breaking Bad Nail Art

Geef een reactie

