Swatch: Rimmel 002 Ruby Crush

Deze week komen er nog wat zomerse dagen aan, gelukkig! Toch laat ik je een lakje zien die meer bij kerst en andere winterse taferelen past. 002 Ruby Crush is één van de twee Precious Stones-lakken van Rimmel, kijk je mee?
IMG_3445begin

Op de dop van het lakje staat ‘full on glitter colour’ en op het flesje staat ‘high coverage glitter nail polish’. Dit zou moeten betekenen dat deze glitterlak van zichzelf dekkend is en dat er dus, in tegenstelling tot de meeste glitterlakken, geen basiskleur onder hoeft. Ruby Crush is een lak met kleine rode glitters waar grotere zilveren glitters doorheen zitten. IMG_3446
Mooie beloftes van Rimmel, maar dekt de lak echt zo goed? Na één laag zaten er nog maar weinig glitters op mijn nagel, ik kreeg er een beetje een hard hoofd in dat dit lakje ooit dekkend zou worden. De tweede laag dekte een stuk beter, maar de witte tips van mijn eigen nagel waren nog goed te zien. Een derde laag dan maar. Hèhè.. Dat dekt eindelijk. Er zijn dus wel drie (vrij dikke) lagen voor nodig, maar het resultaat mag er zijn! Hier en daar had ik nog een kaal plekje, maar dat kun je makkelijk met een beetje nagellak opvullen.

Zonder topcoat

Zonder topcoat

Drie lagen lijkt misschien veel, maar voor een glitterlak vind ik het prima. De droogtijd van de lak was echt super, de nagellak droogde nog sneller dan de lakken die ik heb uit de 60 Seconds-lijn van Rimmel! Dan was er toch nog een nadeel, na één dag begon de nagellak al enorm te chippen! Ik raad je dan ook sterk aan om de lak met topcoat te dragen, dan heb je daar niet zo snel last van.

Met Essence gel-look topcoat

Met Essence gel-look topcoat

Met topcoat lijkt de kleur van de lak feller rood dan zonder, dit vind ik er nog mooier uit zien! De lak heeft zeker drie lagen nodig en een topcoat om chippen te voorkomen, maar wat is het een mooie lak! De lak droogt snel en lakt voor een glitterlak ook bijzonder lekker. Als je geen zin hebt in zoveel lagen, dan kun je hem ook als glittertopcoat dragen.

Naast Ruby Crush is er ook een grijs/zilver Precious Stones-lakje genaamd Diamond Dust verkrijgbaar. De lakken zijn verkrijgbaar bij diverse drogisterijen voor €6,99.

handtekening

5 gedachtes over “Swatch: Rimmel 002 Ruby Crush

  1. Mooie kleurtje he! Ik heb dit lakje vorig jaar al gekocht, en doe hem vaak over een rood lakje heen, dan is hij met 1 laag al prima (en is veel makkelijker verwijderen ;-))!

  2. Pingback: Jaudith | NOTD: Kerst Nail Art

  3. Pingback: Jaudith | Kerst Nail Art #2

Geef een reactie

