Car inspired nail art: 2F2F Honda S2000

De S2000 is op dit moment mijn favoriete bolide, eerder schreef ik al over deze mooie Honda. Mijn vorige car inspired nail art was gebaseerd op de Nissan Skyline van Brian O’Connor uit 2 Fast 2 Furious. Vandaag is de knalroze Honda S2000 van Suki uit 2 Fast 2 Furious aan de beurt.

s2000 collage

Bij een mooie dame als Devon Aoki, Suki in de film, hoort natuurlijk een mooie wagen. Veel mooier dan deze Honda S2000 zijn ze er wat mij betreft niet! De Honda S2000 uit 2 Fast 2 Furious valt voornamelijk op door zijn (of moet ik zeggen haar) kleur: knalroze! I love it! Daarnaast is de S2000 voorzien van een gave Veilside bodykit. De roze lak is extra versierd met bubbels, swirls en de afbeelding van een anime vrouw (Suki?) op de zijkant van de auto. Deze auto wil ik hebben! Nu is het een kwestie van deze gave wagen representeren op mijn nagels..

Bron foto’s: Autocosmos

IMG_3278

Ik ben begonnen met roze nagels, dat had je niet verwacht hè 😉 ? Dit deed ik met Portobello Pink van Rimmel. Oké en toen.. Hoe uitgesproken de S2000 ook is, ik vond het toch moeilijk om te bepalen wat ik nu op mijn nagels moest lakken. De Honda S2000 in de 2 Fast 2 Furious film is logoloos, daarmee bedoel ik dat het Honda logo van de auto af is gehaald. Ik vind het juist zo leuk om logo’s te maken! Dus was ik eigenwijs en deed het toch.
IMG_3316

Goh, dat logo ging niet zo soepel als ik had verwacht. Ik vond het nog best lastig om een mooie H op mijn nagel te krijgen. Toen bedacht ik mij iets, ik had een nieuwe nail art kwastenset! Tijd om die te gaan testen! Normaal maak ik mijn nail arts altijd met nagellak, maar bij diverse andere blogs zag ik dat het ook met acrylverf kon. Dus ik ging aan de slag met mijn nieuwe kwasten en acrylverf.

De motorkap van de Honda heeft een soort witte ‘swirl’ met daaromheen witte stippen. Dit heb ik nagemaakt op mijn ringvinger, althans dit heb ik geprobeerd. Acrylverf is toch wel even wennen!

De auto heeft rondom allemaal bubbels en witte stippen. Dit heb ik op mijn pink nagemaakt. De bubbels heb ik nagemaakt door eerst een grote witte stip te zetten en daar vervolgens een zilveren rhinestone in te plakken.

De slinger op de zijkant van de auto heb ik op mijn wijsvinger nagemaakt, met daaromheen vrolijke stipjes!

En toen was de duim nog over.. Mijn plan was om daar het anime figuurtje op na te maken. Ik vond het werken met de acrylverf nog niet heel soepel gaan, maar ik wilde het toch proberen. Ik zocht het dunste kwastje uit mijn kwastenset op en ging aan de slag. Ik koos ervoor om te beginnen bij haar gezicht en ging ervan uit dat haar paardenstaart er niet op zou passen. Als ik die er passend op zou moeten maken zou het helemaal een priegelwerkje worden, daarom ging ik alleen voor het gezicht. Eigenlijk ging het nog best goed! Het lijkt natuurlijk niet 100%, maar voor een eerste keer met acrylverf vind ik het best leuk geworden! De lijnen zijn redelijk licht, omdat ik donkergrijs in plaats van zwart had gepakt, silly me. Als finishing touch zette ik witte stipjes in de ogen, om de ogen iets meer op te laten vallen.

En dat was mijn car inspired nail art van vandaag! Deze keer geïnspireerd door de Honda S2000 van Suki uit 2 Fast 2 Furious.
Ik hoor heel graag wat jij ervan vindt!

IMG_3389

handtekening

11 gedachtes over “Car inspired nail art: 2F2F Honda S2000

  1. Echt super leuk, wou dat je het ook bij mij kon doen!

  2. Wow, ik vind dit echt super tof gedaan, meid!

  3. Wauw wat een leuk idee! En super mooi gedaan (:

  4. Pingback: Jaudith | Iedere maand een ander

Geef een reactie

