Swatch: Rimmel 230 Portobello Pink

Een meisje heeft nooit genoeg roze nagellak. Om precies die reden haalde ik Rimmel 230 Portobello Pink in huis. De grote vraag is natuurlijk: bevalt ‘ie?
swatch

Het valt mij op dat het aantal Rimmel lakjes in mijn stash snel groeit! Eigenlijk kies ik ‘normaal’ vaak voor Essence, Catrice of Essie. Toen ik kort geleden twee Rimmel lakjes cadeau kreeg had ik de smaak te pakken. Portobello Pink is een lakje uit de 60 Seconds lijn van Rimmel. Het is een lekker felroze kleur met lichte shimmers erdoor.

Misschien spreekt het voor zich, maar ik vind dat toch even genoemd moet worden dat de lak niet daadwerkelijk binnen 60 seconden droog is. De droogtijd vind ik wel beter dan de meeste nagellak, reken ongeveer zo’n vijf minuten droogtijd. Het kwastje van de nagellak is top, mooi afgerond en lekker breed. Lakken gaat super snel en makkelijk dankzij het kwastje en de fijne substantie van de lak.

Op de foto’s draag ik drie lagen nagellak. Na twee lagen zag je mijn witte tips nog een klein beetje door de nagellak heen schijnen. Ik vind het niet zo mooi als mijn tips nog te zien zijn, dus vandaar de extra derde laag. Ook op je nagels is de lichte shimmer goed te zien, dit maakt hem voor mij net wat specialer dan een gewone roze lak. Weer een Rimmel lakje waar ik dik tevreden mee ben!

IMG_3278

handtekening

 

6 gedachtes over “Swatch: Rimmel 230 Portobello Pink

  1. Erg mooi kleurtje! Ik vind de kwastjes van Rimmel ook erg fijn.

  2. ahh ik heb deze ook! echt een prachtige kleur en fijne lak!

  3. Oh wat een mooi kleurtje, deze heb ik (nog) niet 😉
    Ik ben ook erg fan van de Rimmel lakjes, fijne kwastjes he!

  4. Pingback: Jaudith | Car inspired nail art: 2F2F Honda S2000

Geef een reactie

