Inspiratie: oude nail arts

Grrr.. Aan beide handen is de nagel van mijn middelvinger afgebroken! Dus ik wacht even met nail arts maken, omdat dit er wel heel vreemd uit ziet. Toevallig kwam ik een fotomap genaamd ‘nail arts’ tegen op mijn computer en zag wat voor creaties ik de afgelopen jaren heb gemaakt. Het leek me leuk om deze ook met jullie te delen!
Collage



Ik heb een periode gehad dat ik water marble helemaal leuk vond. Dat vind ik nog steeds wel, maar het is zo vreselijk veel werk! Dat doe ik dus niet meer de laatste tijd.. Wat een troep kwam daar toch altijd van! Op de foto’s kun je ook wel zien dat ik mijn nagels nog even goed schoon moest maken langs de randen, foei Judith!



Ik vind kleurverloop / ombre / gradient nagels ook altijd erg leuk om te maken en om te zien! Hierboven zie je een aantal voorbeelden van wat ik zoal heb gemaakt.



Bovenstaande nail arts heb ik gemaakt voor een ‘bijzondere’ gebeurtenis of feestdag. De luipaard nail art maakte ik voor mijn 23e verjaardag, omdat ik op die dag een bezoekje ging brengen aan de dierentuin. De nail art met het kuiken heb ik gemaakt voor Pasen. De zwarte nagels met glitters waren voor oud en nieuw. De roze drip nail art maakte ik in de kleuren van mijn auto (die inmiddels niet meer mijn auto is), omdat ik er samen mee op de foto ging voor een gastcolumn. En de oranje nail art is natuurlijk voor Koninginnedag geweest!



Deze nail arts zijn allemaal gemaakt door gebruik te maken van plakband of striping tape. Je kunt daar heel eenvoudig toch iets bijzonders mee maken!



En tot slot nog een mengelmoesje van diverse nail arts!


Ik hoop dat je het leuk vond om mijn oude nail arts te zien en ik hoop dat je inspiratie hebt opgedaan om zelf lekker aan de slag te gaan. Heb je vragen over een bepaalde nail art of wil je graag een ‘how to’ van een bepaalde nail art zien laat het mij dan weten!
handtekening

6 gedachtes over “Inspiratie: oude nail arts

  1. Wat een hoop mooie dingen heb je gemaakt zeg!

  2. Geloof het of niet, ik zit met hetzelfde probleem alleen is ie niet afgescheurd. Heb ‘m er nog op dmv het lijmen van een theezakje maar bah, als ie er al af gaat dan swatch ik wel met links. Waarom doe jij dat niet? Wel leuk om zo al je creaties te laten zien! Zitten echt leuke tussen en idd striping tape en plakband maak je zulke leuke dingen mee!

    • Oh ik heb dat nu met mijn duim! Ik ga het eens proberen met een theezakje! Normaal probeer ik het met nagellijm maar dat werkt niet zo goed. Het probleem is nu dat bij beide handen de middelvinger heel kort is 😦 Ziet er zo vreemd uit!

Geef een reactie

