New in: nail art kwasten

Een tijdje geleden bestelde ik nail art kwasten op eBay en inmiddels zijn ze binnen! Ik laat ze vandaag aan je zien.
IMG_1234

collage1

Het liefst maak ik nail arts uit de losse pols, dus zonder stempels, stickers etc. Ik heb wel een striper, maar dat werkt lang niet altijd ideaal en een satéprikker is ook niet altijd even handig. Daarom bestelde ik deze nail art kwasten! De set bestaat uit maar liefst 15 kwasten met een leuke roze steel waarop de tekst ‘Nail art – Brush’ staat. Ze zitten in een plastic hoesje en alle kwasten (behalve de fan brushes) hebben een plastic kokertje om de haren van de kwast te beschermen.

De bovenste vier kwasten zijn eigenlijk gewone kwasten. Ze zijn allemaal verschillend qua grootte. Deze lijken mij vooral handig als je grote vlakken van je nagels wilt lakken, of in ieder geval niet de precisie van een striper of ander dun  kwastje nodig hebt.

Bovenstaande drie kwasten zijn natuurlijk stripers. Ik ben vooral benieuwd naar de kleinste striper, want hoe langer ze zijn, hoe moeilijker ik het vind om ermee te werken.

Dan zitten er nog twee fan brushes of waaier kwasten in de set. Ik heb al wel eens gezien wat voor effecten je hiermee kunt maken en ik wil deze dan ook graag uitproberen!

De twee bovenstaande kwasten zijn de voornaamste reden waarom ik deze set heb besteld. Dit lijkt me erg fijn voor klein priegelwerk, zoals bijvoorbeeld het maken van autologo’s voor mijn car inspired nail arts.

Links op de bovenstaande foto’s zie je een dun kwastje met dikke steel, deze ligt bijzonder lekker in de hand! Daarnaast zit er nog een dotting tool in de set en een dun kwastje met een iets gebogen steel.

Ik heb erg veel zin om deze kwasten te gaan proberen! Tot nu toe maak ik mijn nail arts altijd met nagellak, maar ik denk dat ik binnenkort eens acrylverf ga proberen. Daar zijn deze kwasten natuurlijk ideaal voor!

En dan komt het mooiste, de prijs. Voor deze nail art kwasten heb ik € 2,00 ($2.57) betaald!

Ze waren ook nog eens veel sneller binnen dan verwacht. Op eBay stond dat ik ze tussen 29 augustus en 12 september kon verwachten, maar ik ontving ze gister (de 21e) al!
Je kunt ze hier bestellen!

Wat gebruik jij zoal om nail arts te maken? En wat is je eerste indruk van deze kwasten?

8 gedachtes over “New in: nail art kwasten

  1. Leuke set, met die roze steeltjes. Ik heb zelf een keer een set gekocht met een stuk of 7 kwastjes. Ik denk dat ik deze er ook bij ga bestellen.

  2. Lijkt me leuk! Ik moet er echt eens een paar gaan zoeken 😦

  3. Pingback: Jaudith | Car inspired nail art: 2F2F Honda S2000

  4. Pingback: Jaudith | New in: Nail art hulpje

Geef een reactie

