Car inspired nail art: Subaru Impreza WRC

Blauwe lak, gele details en gouden velgen. Niets is zo heerlijk fout als een Subaru Impreza WRC. Ik houd ervan! Ik heb voor dit type Impreza gekozen, omdat ik de gele accenten erg geschikt vond voor een nail art. Tijd om dit rallymonster te vertalen naar mijn nagels!

imprezawrc

Ik heb een lijst met zo’n vijftien auto’s die ik ooit wil bezitten. De Subaru Impreza is er daar een van. De Impreza is niet de allermooiste auto denkbaar, maar het is echt een auto met ballen. Wat een krachtpatser, een stoere jongen die de aandacht trekt. Ik wil overigens wel een sedan, want een hatchback Impreza klopt wat mij betreft gewoon niet. Ik heb mijn nagels in ieder geval alvast gematcht bij de blauwe super Subaru!

IMG_3027
Allereerst neem ik even de lakjes met je door die ik heb gebruikt.
– Max 36 Silver
– Catrice 05 Earnie & Birdy
– Rimmel 843 Midnight Skinny Dip
– Catrice 08 Goldbusters

IMG_2996
Gisteren zag je mijn nieuwe Rimmel lakjes voorbijkomen, waaronder Midnight Skinny Dip. Toen ik Midnight Skinny Dip op mijn nagels had, bedacht ik mij dat dit wel eens een goed Impreza kleurtje zou kunnen zijn. Deze blauwe kleur gebruik ik als basis op al mijn nagels.

logo
Op mijn middelvinger ben ik begonnen met het Subaru logo in zilver. Dit ging toch lastiger dan verwacht, maar ik hoop dat je het logo erin herkent!

IMG_3006
De gouden velg kon natuurlijk niet ontbreken in deze nail art! Vandaar dat ik deze op mijn duim heb gelakt. Om nog iets meer de illusie van een velg te weergeven heb ik het goud aan één kant omlijnt met zwart, op deze manier lijkt het goud optisch naar voren te komen. Ik heb vier zwarte strass steentjes gebruikt die de velgbouten representeren.

wijsvinger
Mijn wijsvinger is voorzien van de felle gele strepen zoals de sticker op de Subaru. Deze sticker is een erg herkenbaar onderdeel van de Impreza WRC en zorgt ervoor dat mijn nail art nu echt doet denken aan de Impreza!

IMG_3012
Tot slot voorzie ik mijn pink nog van een aantal gele Subaru sterretjes. En klaar is mijn Subaru Impreza WRC nail art! Blauw, geel en goud klinkt eigenlijk als een vreselijke combinatie. Maar ik moet zeggen dat het werkt op de Impreza en ook op mijn nagels niet misstaat!

Wat vind jij van deze nail art? En welke auto wil jij graag zien in een volgende car inspired nail art?

Bron Subaru Impreza foto’s: Daily Inspires

12 gedachtes over “Car inspired nail art: Subaru Impreza WRC

  1. Heel gaaf gedaan!. Ik vind de Impreza heel tof maar wel het oude model zonde die rare vleugel op het nieuwe model haha

  2. Wow, ik ben helemaal onder de indruk! Ik kende je blog nog niet, maar wat gaaf dat je auto-inspired nailart maakt 😀 en het lijkt ook nog echt supergoed. Gaaf!

  3. Pingback: Jaudith | Swatch: Catrice 05 Earnie & Birdy

Geef een reactie

