Rimmel 540 Chocolate Fountain & 843 Midnight Skinny Dip

Woohoo! Gisteren kreeg ik twee Rimmel 60 Seconds lakjes cadeau! Ten eerste een bijzondere roodbruine nagellak, nummer 540 Chocolate Fountain. En daarnaast een prachtige donkerblauwe lak, nummer 843 genaamd Midnight Skinny Dip. Ik laat ze vandaag zien!
IMG_2978


540 Chocolate Fountain
IMG_2982
Dit is een kleur die ik zeker nog niet in mijn stash heb! De kleur is roodbruin en neigt naar koper. Er zitten kleine gouden shimmers in die het lakje erg bijzonder maken. De lak heeft een soort glossy finish, prachtig!
Droog binnen 60 seconden is het niet, maar de droogtijd is zeker erg snel. Na een minuutje of twee was mijn eerste laag nagellak goed hard. Op de foto draag ik twee laagjes van Chocolate Fountain. Het kwastje van Rimmel is trouwens top! Het is een breed, plat en afgerond kwastje, just the way I like it!


843 Midnight Skinny Dip
IMG_2983
Wat een fantastische naam voor een mooie lak! Midnight Skinny Dip is een prachtige donkerblauwe shimmer lak. Bij deze lak heb ik wel drie lagen aan moeten brengen voordat ik de lak mooi dekkend vond. Gezien de snelle droogtijd vind ik het geen probleem om drie lagen aan te moeten brengen. Misschien is het tijd voor meer Rimmel lakjes in mijn stash, want ze zijn toch wel erg goed!


Wat vind jij van deze Rimmel 60 Seconds lakjes?

3 gedachtes over “Rimmel 540 Chocolate Fountain & 843 Midnight Skinny Dip

  1. Chocolate Fountain is echt een hele mooie en bijzondere kleur!

  2. Pingback: Jaudith | Summer Saran Wrap Nails

Geef een reactie

